راه‌اندازی ایستگاه اتوبوس در ۵ محله شهر اهواز
راه‌اندازی ایستگاه اتوبوس در ۵ محله شهر اهواز

راه‌اندازی ایستگاه اتوبوس در ۵ محله شهر اهواز به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، رضا بزاززاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان اتوبوس رانی اهواز در سال ۱۴۰۱ دارای ۶۵ دستگاه اتوبوس فعال ملکی بوده که در ادامه با راه‌اندازی و نوسازی ۱۹ دستگاه دیگر تعداد اتوبوس‌های فعال به ۸۴ دستگاه رسید. وی افزود: […]

راه‌اندازی ایستگاه اتوبوس در ۵ محله شهر اهواز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، رضا بزاززاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان اتوبوس رانی اهواز در سال ۱۴۰۱ دارای ۶۵ دستگاه اتوبوس فعال ملکی بوده که در ادامه با راه‌اندازی و نوسازی ۱۹ دستگاه دیگر تعداد اتوبوس‌های فعال به ۸۴ دستگاه رسید.

وی افزود: در سال گذشته با پیگیری‌هایی که صورت گرفت ۱۲۹ دستگاه اتوبوس جدید برای شهرداری اهواز خریداری شد که تاکنون ۴۲ دستگاه از آن‌ها دریافت شده است و سال جاری نیز پیگیر دریافت مابقی اتوبوس‌ها هستیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه این سازمان دارای دو پایانه مسافربری درون‌شهری و چهار پایانه خیابانی است، ادامه داد: پس از مدت‌ها تعطیلی راه‌اندازی و سرویس‌دهی خطوط کوی نهضت آباد، شهرک پیام، کوی نیرو، دغاغله و ملاشیه در سال جاری انجام شد.

وی اضافه کرد: احداث پارکینگ مسقف ویژه اتوبوس‌ها، جایگاه سوخت مکانیزه، خرید دستگاه شست‌وشوی مکانیزه و راه‌اندازی مجدد پایانه آزادگان از جمله برنامه‌های سال ۱۴۰۲ سازمان اتوبوسرانی است.