آگهی مناقصه تجهیز و نوسازی سیستم صوتی مجموعه تاریخی و تفریحی ائل‌گولی
آگهی مناقصه تجهیز و نوسازی سیستم صوتی مجموعه تاریخی و تفریحی ائل‌گولی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، آگهی مناقصه تجهیز و نوسازی سیستم صوتی مجموعه تاریخی و تفریحی ائل‌گولی        سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز به استناد مصوبه هیئت مدیره محترم به شماره ۹۳۶۵/۱۲ مورخه ۱۴۰۲/۶/۱۸ در نظر دارد. نسبت به تجهیز و نوسازی سیستم صوتی مجموعه تاریخی و تفریحی ائل گولی  از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

آگهی مناقصه تجهیز و نوسازی سیستم صوتی مجموعه تاریخی و تفریحی ائل‌گولی

       سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز به استناد مصوبه هیئت مدیره محترم به شماره ۹۳۶۵/۱۲ مورخه ۱۴۰۲/۶/۱۸ در نظر دارد. نسبت به تجهیز و نوسازی سیستم صوتی مجموعه تاریخی و تفریحی ائل گولی  از طریق مناقصه آزاد اقدام نماید. توضیح اینکه کلیه مراحل مناقصه اعم از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir انجام خواهد شد. پیشنهاد دهندگان می بایست عیناً مبلغ مندرج در جدول درج شده در سایت سازمان را به عنوان سپرده نقداً به حساب جاری ۱۰۰۸۰۴۱۴۳۵۱۸ بنام سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نزد بانک شهر شعبه میدان ساعت تبریز واریز و یا معادل آن ضمانت نامه بانکی معتبر ارائه دهند.

۱- مهلت خرید اسناد مناقصه از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخه ۱۴۰۲/۷/۲۹ تا ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخه ۱۴۰۲/۸/۶ از سامانه ستاد می باشد.

۲- مهلت بارگذاری اسناد و مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد از ساعت ۱۰:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۸/۶ تا ساعت ۱۲ روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۲/۸/۱۶ می باشد. سپرده شرکت در مناقصه  بعد از ثبت در سامانه ستاد به صورت حضوری تا ساعت ۱۳ روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۲/۸/۶ به امورقرارداد سازمان  واقع در پارک تاریخی و فرهنگی ائل گولی، ضلع شرقی استخر تحویل نمایند.

۳- بازگشائی پیشنهادهای واصله روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۲/۸/۱۶ ساعت ۱۴:۳۰ در اتاق جلسه سازمان و در بستر سامانه ستاد خواهد بود. سازمان در رد یک یا تمام پیشنهادات مختار بوده  که در این صورت سپرده ها مسترد خواهد شد و هزینه چاپ آگهی به عهده برندگان مناقصه خواهد بود.