ذره‌بین| آغاز به کار پروژه احداث خانه کشتی شهدای شمیران نو در منطقه ۴
ذره‌بین| آغاز به کار پروژه احداث خانه کشتی شهدای شمیران نو در منطقه ۴

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ با بیان اینکه پروژه خانه کشتی شهدای شمیران نو با آغاز عملیات خاکبرداری اجرایی شده، به خبرنگار شهر گفت: کشتی به عنوان ورزش ملی و اول کشور از جایگاه ویژه ای در بین جامعه برخوردار است به گونه ای که این ورزش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ با بیان اینکه پروژه خانه کشتی شهدای شمیران نو با آغاز عملیات خاکبرداری اجرایی شده، به خبرنگار شهر گفت: کشتی به عنوان ورزش ملی و اول کشور از جایگاه ویژه ای در بین جامعه برخوردار است به گونه ای که این ورزش را به عنوان ورزش پهلوانان می شناسند و اکثر علاقمندان به ورزش بدون درنظر گرفتن رشته مورد علاقه خود، نگاه ویژه ای به کشتی دارند.

وی افزود: به طور حتم خانه کشتی بعنوان نیاز این منطقه بحث استعدادیابی و کشف توانایی های جوانان این منطقه را  نیز در برخواهد داشت. محله شمیران نو به عنوان یک محله کم برخوردار و علاقه مند به ورزش کشتی این پتانسیل را در خود داشت که با احداث یک خانه کشتی به خواسته های شهروندان پاسخ داده شود.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: هدف و تلاش ما این است که رشته کشتی که ورزش اول کشور و ورزش ملی ما بشمار می رود در این منطقه رونق بیشتری گیرد و بیش از پبش شاهد رشد و شکوفایی این رشته پرطرفدار در منطقه ۴ باشیم.

وی اضافه کرد: در این راستا مدیریت شهری این منطقه نسبت به احداث مجموعه خانه کشتی شهدای شمیران نو در محله شمیران نو اقدام کرده و مراحل تایید نقشه ها و اخذ کفایت اسناد و نهایتا برگزاری مناقصه در آبان ماه برگزار و پیمانکار مربوطه انتخاب و پس از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار بلافاصله شروع به تجهیز کارگاه شد.

کمالی زاده ادامه داد: پس از این مراحله عملیات اجرایی و خاکبرداری پروژه آغاز شد و امید می رود با تکمیل این خانه کشتی نیازهای جوانان این منطقه در این رشته ورزشی مرتفع شود.

گفتنی است؛ پیش از این میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و سومین جلسه شورا در تذکری گفته بود که پروژه خانه کشتی محله شمیران نو در منطقه چهار به ارزش ۱۰ میلیارد تومان با وجود مصوبه شورا و کمبود سرانه ورزشی در منطقه پیشرفت فیزیکی نداشته است.

انتهای پیام/