دیدار شهردار منطقه ۷ با توان‌یابان شاغل در این منطقه
دیدار شهردار منطقه ۷ با توان‌یابان شاغل در این منطقه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، به همت اداره رفاه معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه در روز جهانی معلولین، از همکاران توان‌یاب شاغل در این منطقه تقدیر به عمل آمد. در حاشیه این دیدار نصراله آبادیان شهردار منطقه ۷ گفت: روز جهانی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، به همت اداره رفاه معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه در روز جهانی معلولین، از همکاران توان‌یاب شاغل در این منطقه تقدیر به عمل آمد.

در حاشیه این دیدار نصراله آبادیان شهردار منطقه ۷ گفت: روز جهانی کم‌توانان (۳ دسامبر) یک روز بین‌المللی است که از سال ۱۹۹۲ توسط سازمان ملل انتخاب شد. این روز با هدف ترویج درک در مورد مسائل مربوط به معلولیت و بسیج حمایت از بزرگ منشی، حقوق و رفاه افراد معلول و کم‌توان انجام می‌شود.

وی تاکید کرد:خوشبختانه طی سال‌های اخیر، در اغلب کشورها و از جمله ایران، اقدامات مفیدی برای ارتقای وضعیت اجتماعی و رفاهی معلولان صورت گرفته ‌است، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد. 

شهردار منطقه ۷ عنوان کرد: ایرانیان در فرهنگ دینی خود، پشتوانه‌ای غنی برای حمایت از جایگاه معلولان در جامعه دارند؛ پشتوانه‌ای که می‌تواند در هر عصر و زمانی، دستمایه فعالیت‌های مؤثر و مداوم در این مسیر باشد و نقش بسیار مهمی در تغییر نگرش فرهنگی ما نسبت به مقوله معلولیت ایفا کند. 

وی در پایان یادآور شد: ما هم اقدامات ویژه ای را برای رفاه حال عزیزان توان یاب در سطح منطقه در دستور کار داریم و امیدوارم با اجرای آن بتوانیم شاهد حضور بیش از پیش شما در سطح شهر باشیم.

طی این مراسم؛ شهردار منطقه ۷ در صحبت های صمیمانه خود با همکاران، ضمن تبریک این روز، زحمات و تلاش های این عزیزان را در شهرداری منطقه را بسیار ارزشمند دانسته و برای آنان و خانواده‌هایشان آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

انتهای پیام/