رونمایی از فراخوان ثبت‌نام دومین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی جام پرچم
رونمایی از فراخوان ثبت‌نام دومین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی جام پرچم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهریار، یکصد و هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز صبح امروز با حضور اعضای شورا، شهردار تبریز و مدیران مختلف شهرداری برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز پس از یادآوری مناسبات تقویمی این هفته از شهردار تبریز به جهت اعتماد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهریار، یکصد و هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز صبح امروز با حضور اعضای شورا، شهردار تبریز و مدیران مختلف شهرداری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز پس از یادآوری مناسبات تقویمی این هفته از شهردار تبریز به جهت اعتماد به شرکت‌های دانش‌بنیان و ابتکار تولید محلول جایگزین نمک پاشی قدردانی عمل کرد.

اعضای شورای اسلامی در ابتدای این جلسه، گزارش در خصوص  زلزله اخیر ترکیه و سوریه و آخرین وضعیت شهر تبریز از نظر مقاومت و فعالیت های گسل تبریز استماع کرده و همچنین محمدباقر هنربر مدیرکل بحران استانداری آذربایجان شرقی و حسن عباس نژاد رئیس مرکز زمین شناسی شمالغرب کشور در خصوص مدیریت امکانات در مواقع بحرانی گزارشی ارائه کردند.

مسعود حسن نژاد مدیر بحران شهرداری تبریز نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه ریزی شهرداری تبریز در مقابله با مخاطرات و مواقع بحران پرداخت.

یعقوب هوشیار شهردار تبریز در این جلسه از انتخاب کلانشهر تبریز به عنوان پایلوت ایجاد شهرک امن در کنار سه شهر دیگر خبر داد.

در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر با لایحه شهرداری تبریز در خصوص احداث سرویس های بهداشتی و حمام برای رفاه حال زلزله زدگان خوی به مبلغ پیشنهادی یک میلیارد تومان موافقت کردند.

در بخش دیگری از این جلسه، اعضای شورای اسلامی شهر به دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر مساعدت در اعزام کاروان راهیان نور  رای مثبت دادند.

همچنین در یکصد و هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز از فراخوان ثبت‌نام دومین دوره از  المپیاد فرهنگی و ورزشی جام پرچم سال ۱۴۰۱ رونمایی شد.