اجرای ۶۲ هزار متر خط کشی ترافیکی در جنوب غرب تبریز
اجرای ۶۲ هزار متر خط کشی ترافیکی در جنوب غرب تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: از ابتدای سال جاری تا امروز در نقاط مختلف سطح حوزه استحفاظی این منطقه، بیش از ۶۲ هزار متر طول خط‌کشی محوری با نظارت معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه اجرا شده است. به گزارش شهریار، اصغر آدی‌بیگ از تداوم اجرای پروژه‌های مختلف […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: از ابتدای سال جاری تا امروز در نقاط مختلف سطح حوزه استحفاظی این منطقه، بیش از ۶۲ هزار متر طول خط‌کشی محوری با نظارت معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه اجرا شده است.

به گزارش شهریار، اصغر آدی‌بیگ از تداوم اجرای پروژه‌های مختلف ترافیکی در نقاط مورد نیاز سطح حوزه استحفاظی منطقه در تمامی فصول سال خبر داد و گفت: امسال نیز از ابتدای سال تا به امروز در کنار اجرای سایر عملیات‌های ترافیکی همچون نصب تابلوها، گل میخ‌ها، بشکه‌های ترافیکی و اجرای سرعتکاه ‌ها، بیش از ۶۲ هزار متر طول خط‌کشی محوری اجرا شده است.

وی هدف از انجام پروژه‌های ترافیکی را اطلاع‌رسانی لازم و کافی به رانندگان در مسیرها برای جلوگیری از وقوع تصادفات احتمالی برای عابران پیاده، ایمن‌سازی هر چه بیشتر سفرهای درون شهری و ایجاد بستری امن، مطلوب، راحت و روان برای تردد خودروها در معابر فرعی و اصلی ذکر کرد.

آدی بیگ خط‌ کشی محوری اجرا شده را شامل خط‌کشی‌های منقطع و ممتد لازم در نقاط مورد نیاز سطح حوزه عنوان کرد و افزود: این خط‌کشی‌ها با استفاده از رنگ سرد ترافیکی با نظارت معاونت اداره حمل و نقل و ترافیک منطقه و توسط پیمانکاران انجام گرفته است.

وی ادامه داد: ۲ هزار و ۸۹۸ عدد گل میخ، بشکه، سیلندر های پلاستیکی، جدا کننده و تابلوهای اطلاعاتی و انتظامی در راستای اجرای طرح های ترافیکی و ایجاد ایمنی در طول مسیر های اصلی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیکی منطقه در طول هشت ماه اول سال جاری نصب شده است.

آدی بیگ با اشاره به ایمن سازی ۶۰۰ مترمربعی در محدوده مدارس، عنوان کرد: خط کشی عرضی که شامل پیاده گذر، سرعتکاه، علائم افقی و نوشتاری است، به متراژ یک هزار متر مربع صورت گرفته است.

شهردار منطقه ۷ تبریز خاطرنشان کرد: اصلاح سرعتکاه و عابرپیاده با استفاده از ۲۱۰ تن آسفالت، از دیگر خدمات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ تبریز، طی هشت ماه نخست سال بوده است.