دورهمی شاعرانه سالمندان در شهرک والفجر منطقه۶
دورهمی شاعرانه سالمندان در شهرک والفجر منطقه۶

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛ علی اصغر بیاتی شهردار ناحیه۶ این منطقه، اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه ما، جز سالمند نشین ترین مناطق تهران است، لازم است در تمام ابعاد خدمات شهرداری، این قشر مورد توجه ویژه تری قرار بگیرد. وی افزود: کتابخوانی و شعر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛ علی اصغر بیاتی شهردار ناحیه۶ این منطقه، اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه ما، جز سالمند نشین ترین مناطق تهران است، لازم است در تمام ابعاد خدمات شهرداری، این قشر مورد توجه ویژه تری قرار بگیرد.

وی افزود: کتابخوانی و شعر خوانی یک فعالیت مفید در دوران سالمندی است، که علاوه بر ارتقاء تعاملات اجتماعی این قشر، می تواند توانایی های مغزی، ذهنی آنها را تقویت کند و سالمندان اوقات فراغت خود را به مطالعه و کتابخوانی و شرکت در محفل شعر خوانی سپری می کنند.

به گفته بیاتی در این محفل شاعرانه، اشعار حافظ توسط تعدادی از سالمندان اهل شعر و ادب برای حاضرین خوانده شد و این برنامه همراه با برنامه های متنوع دیگری بود که لحظات خاطره انگیز را برای شهروندان سال دیده این ناحیه رقم زد.

براساس این گزارش با توجه به استقبال شهروندان از این برنامه، قرار است این دوره همی ها در موضوعات متنوع تری در سطح ناحیه به منظور ارتقاء تعاملات دوسویه با شهروندان برگزار شود.

انتهای پیام/