دانش‌آموزان و دانشجویان نقطه امید امام و انقلاب بودند
دانش‌آموزان و دانشجویان نقطه امید امام و انقلاب بودند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، مهرداد کیانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، روز سیزدهم آبان‌ماه که در تقویم کشورمان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش‌آموز و روز بیداری اسلامی نامگذاری شده است تبریک گفت.  کیانی افزود: رژیم منحوس پهلوی در این روز اوج قساوت و پلشتی خود […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر،

مهرداد کیانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، روز سیزدهم آبان‌ماه که در تقویم کشورمان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش‌آموز و روز بیداری اسلامی نامگذاری شده است تبریک گفت. 

کیانی افزود: رژیم منحوس پهلوی در این روز اوج قساوت و پلشتی خود را به جامعه نشان داد و با تیر گشوودن به روی دانش‌آموزانی که برای تظاهرات به دانشگاه تهران مراجعه کرده بودند، آنها را کشته و زخمی کرد. 

وی تاکید کرد: حوادث آن روز نشان می‌دهد که دانش‌آموزان نیز مسیر انقلاب را به خوبی شناخته و در این راه ثابت قدم  بوده و شجاعانه عمل می‌کردند. 

شهردار کرج اضافه کرد: امام خمینی (ره)، رهبر انقلاب اسلامی ایران، پس از واقعه ۱۳ آبان در پیامی فرمودند: “عزیزان من صبور باشید، که پیروزی نهایی نزدیک است و خدا با صابران است. ایران امروز جایگاه آزادگان است. من از این راه دور، چشم امید به شما دوخته‌ام. صدای آزادی خواهی و استقلال طلبی شما را به گوش جهانیان می‌رسانم.” 

کیانی اضافه کرد: علاوه بر این رخدادها، تسخیر لانه جاسوسی امریکا در روز سیزدهم آبان توسط دانشجویان خط امام(ره)، آوازه شکل‌گیری انقلاب اسلامی را بیش از پیش به گوش جهانیان رساند. 

وی افزود: این اتفاقات به ویژه به دولت استکبارگر امریکا فهماند که مردم ایران برای ایجاد یک نظام اسلامی عدالت محور یک دست و یکصدا شده اند و اقدامات و برنامه‌های آنها دیگر جلوی پیشروی و موفقیت سیل مردم علاقمند و معتقد به سه اصل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را نخواهد گرفت.