نگهداشت شهر از مهمترین وظایف مدیریت شهری برای ارتقاء کیفیت زندگی و افزایش رضایت شهروندان است
نگهداشت شهر از مهمترین وظایف مدیریت شهری برای ارتقاء کیفیت زندگی و افزایش رضایت شهروندان است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی با بیان اینکه نگهداشت شهر می بایست در تمامی حوزه ها از جمله فضای سبز، ترافیک، خدمات شهری و عمران با جدیت پیگیری شود، گفت: منطقه ۲۰ با توجه به هویت مستقل شهری و برگزاری مراسم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی با بیان اینکه نگهداشت شهر می بایست در تمامی حوزه ها از جمله فضای سبز، ترافیک، خدمات شهری و عمران با جدیت پیگیری شود، گفت: منطقه ۲۰ با توجه به هویت مستقل شهری و برگزاری مراسم های مستقل ملی – مذهبی، علاوه بر اجرای ماموریت های تعریف شده، نسبت به سایر مناطق شهر تهران از موقعیت ویژه ای برخوردار است و شایسته است روند اجرای فعالیت ها و کیفیت خدمات رسانی به شهروندان با توجه به این موقعیت ارزیابی شود.

شنگی با اشاره به اهمیت نگهداشت شهر افزود: نگهداشت شهر از مهمترین وظایف مدیریت شهری است و می بایست با برنامه ریزی و بازدیدهای میدانی با جدیت و به صورت مستمر از سوی شهرداران نواحی برای رصد معضلات و رسیدگی به آنها و ارتقاء کیفیت زندگی و افزایش رضایت شهروندان در محلات انجام شود.

وی ادامه داد: انجام تکالیف اولیه شهرداری در اولویت است و برنامه ریزی برای اجرای کارهای توسعه ای و راهبردی و جبران عقب ماندگی ها می بایست در مرحله بعدی انجام شود.

شنگی با تاکید بر اهمیت موضوعات درآمدی اظهار داشت: اجرای پرونده های دارای آراء ماده صد و رسیدگی به پرونده های واجد شرایط “بند ت” تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور می بایست پیگیری و رسیدگی شود تا شهروندان ذی نفع از این حق استفاده نمایند.

وی با اشاره به اتمام بررسی بودجه و اعتبارات پیشنهادی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهر تهران از سوی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران با رویکرد تکمیل پروژه های نیمه تمام و انجام اقدامات اولویت دار؛ بر پیگیری اجرای پروژه های اولویت دار از سوی معاونین اجرایی و شهرداران نواحی برای سال آینده تاکید کرد.

شنگی با اشاره به اهمیت بهسازی معابر، تسهیل تردد، رسیدگی به مطالبات شهروندان و ارتقاء ایمنی معابر شهر گفت: با تلاش شبانه روزی حوزه فنی و عمرانی و ادارات عمران نواحی، با هدف دستیابی به استانداردهای قابل قبول در حال حاضر روزانه حدود ۹۰۰ تن آسفالت ریزی در سطح معابر انجام می شود.

شهردار منطقه ۲۰ رسیدگی به موضوعات HSE و ایمن سازی المانهای شهری، پیگیری شبکه فاضلاب محلات، رفع معضل سدمعبر و اهمیت تسهیل تردد افراد کم توان جسمی و دارای معلولیت، اجرای دقیق نگهداشت بوستان ها، رسیدگی به وضعیت پیام های مردمی سامانه ۱۳۷ پلاس و توجه به شاخص های ارزیابی مناطق شهر تهران از نظر شاخص های شکوفایی شهری از سوی مدیران اجرایی و با هدف توسعه شهر و ارتقاء رضایتمندی شهروندان را حائز  اهمیت عنوان کرد.

شنگی اظهار داشت: کار در شهرداری یک کار تیمی و جهادی و نیازمند حمایت تمامی حوزه ها است و می بایست با اخلاص و جدیت انجام شود.

وی با اشاره به اجرای طرح «من شهردارم» ۲ به عنوان ابر پروژه ساماندهی مشارکت مردم در اداره شهر، گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا کنون اقدامات خوبی برای اطلاع رسانی شهروندان انجام شده است و می بایست در ادامه نیز با تلاش تمامی همکاران و حوزه ها برای مشارکت بیش از پیش شهروندان به صورت جدی پیگیری شود.

شهردار منطقه ۲۰ با بیان اینکه قبله تهران ظرفیت های بالائی در مشارکت مردمی دارد؛ زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، نماز جمعه، هیئت های مذهبی، مساجد، NGO ها، گروه‌های مردمی، علما و ائمه جماعات، مراکز خدماتی، سینما و رسانه‌های محلی را از ظرفیت های این منطقه در راستای اجرای طرح من شهردارم عنوان کرد.

انتهای پیام/