۲ هزار اصله نهال به یاد ۲۴ هزار شهید  پایتخت در بوستان بزرگ ولایت غرس می‌شود
۲ هزار اصله نهال به یاد ۲۴ هزار شهید  پایتخت در بوستان بزرگ ولایت غرس می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه گفت: این نهال‌ها به یاد ۲۴ هزار شهید پایتخت که در راستای حفظ کیان ایران عزیزمان جان خود را فدا کردند همراه با نصب پلاک به نام شهید بر روی درخت کاشته می شود. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه گفت: این نهال‌ها به یاد ۲۴ هزار شهید پایتخت که در راستای حفظ کیان ایران عزیزمان جان خود را فدا کردند همراه با نصب پلاک به نام شهید بر روی درخت کاشته می شود.

وی با اشاره به پیش بینی غرس درختانی چون زیتون تلخ، توت، زیتون سبز، بلوط که مقاوم در برابر کم آبی هستند افزود: در راستای آماده سازی محل غرس این نهال ها در محدوده قلعه شادی و باند فرودگاه ۷۰۰ متر مکعب عملیات خاکبرداری، ۲/۵ هکتار تسطیح پستی، بلندی ها و ناهمواری های زمین توسط گریدر و لودر و ۳۰۰ متر مکعب نخاله برداری انجام شده است.

به گفته این مسئول عملیات چاله زنی به صورت مکانیزه  و دستی در حال انجام و تا کنون هزار چاله برای غرس نهال آماده و مابقی در حال انجام است.  

فرهادی خاطرنشان کرد: این برنامه با تدارک غرفه‌های فرهنگی، آموزش شهروندی، نگهداری فضای سبز و گل و گیاه با هدف غنی سازی اوقات فراغت و فراهم شدن لحظاتی خوش و به یاد ماندنی برای شهروندان و خانواده‌ها همراه خواهد شد.

براساس این گزارش این برنامه با دعوت از خانواده های معزز شهدا، مدیران ارشد شهری، فعالان محیط زیست و … برگزار می شود.

انتهای پیام/