«صدرا» ۵ ایستگاه‌ آتش‌نشانی کم دارد
«صدرا» ۵ ایستگاه‌ آتش‌نشانی کم دارد
مهدی کشاورزی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات نیروهای آتش‌نشان و شهرداری صدرا اظهار کرد: حفظ آمادگی و حضور به‌موقع آتش‌نشانان در عملیات‌های امداد و نجات ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهدی کشاورزی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات نیروهای آتش‌نشان و شهرداری صدرا اظهار کرد: حفظ آمادگی و حضور به‌موقع آتش‌نشانان در عملیات‌های امداد و نجات ضروری است.

وی افزود: احساس آرامش و ایمنی شهروندان در گرو فعالیت‌های مناسب و به‌موقع در امور محوله است و کسب رضایت خاطر و اعتماد آن‌ها به مجموعه شهرداری بهترین پاداش برای ما است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا احداث ایستگاه‌های آتش‌نشانی مورد نیاز در این شهر را ضروری دانست و تصریح کرد: به دلیل گستردگی بافت و تراکم جمعیت شهر صدرا و در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان در کمترین زمان ممکن، ساخت ایستگاه آتش‌نشانی در مناطق مختلف شهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به محل ساخت این ایستگاه آتش‌نشانی جدید افزود: موقعیت و محل احداث ایستگاه آتش‌نشانی در فاز یک این شهر به‌منظور پوشش محله‌های شرق صدرا نظیر بلوار فردوسی، بلوار شهید سلیمانی و مجموعه باغات اهل بیت (ع) پیش‌بینی شده است.

کشاورزی اضافه کرد: مطالعات میدانی و اقدامات کارشناسی درباره شناسایی محل و موقعیت احداث ایستگاه آتش‌نشانی در فاز یک در حال انجام است و به‌زودی مکان احداث این ایستگاه نیز مشخص خواهد شد.

وی گفت: نیازسنجی‌های شهر صدرا در این خصوص انجام شده است و بر اساس استانداردها علاوه بر ایستگاه مادر حداقل پنج ایستگاه فرعی جهت پوشش سطح شهر مورد نیاز است.

  • نویسنده : مجتبی سلگی
  • منبع خبر : پایگاه خبری آرمانشهر خبر