خدام‌الحسین منطقه ۱۰ در اربعین حسینی تجلیل شدند/ آغاز نهضت احداث پارکینگ با ظرفیت ۳ هزار خودرو در منطقه ۱۰
خدام‌الحسین منطقه ۱۰ در اربعین حسینی تجلیل شدند/ آغاز نهضت احداث پارکینگ با ظرفیت ۳ هزار خودرو در منطقه ۱۰

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ الصنایع» در جلسه تقدیر از خادمان الحسین (ع) که با حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، با اشاره به افزایش بودجه شورای ششم برای برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) و کمک به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ الصنایع» در جلسه تقدیر از خادمان الحسین (ع) که با حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، با اشاره به افزایش بودجه شورای ششم برای برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) و کمک به حوزه مدیریت شهری گفت: با حمایت‌های ویژه شورای شهر و شهرداری تهران، خدمات اربعین امسال متفاوت تر از سالهای گذشته به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ارائه شد.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: در قرارگاه طریق الحسین (ع) حدود ۱۱۰ نفر از خدام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) حضور داشتند که از عمود ۷۰۰ تا ۱۴۰۰ به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی کردند.

وی با اشاره به روحیه جهادی خدام الحسین (ع) گفت: خادمان الحسین (ع) در زمان کم و محدود با یکدیگر هماهنگ شدند و حدود ۱۳ روز خالصانه و با روحیه جهادی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی کردند و امیدواریم سال آینده هم برای جمع حاضر توفیقی حاصل شود و بتوانند در قرارگاه طریق الحسین (ع) خدمت کنند.

شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه این منطقه جزء مناطق خاص شهر تهران است، تصریح کرد: این منطقه دارای بیش از ۸۰ درصد بافت فرسوده است که چهار برابر میانگین شهر تهران تراکم جمعیت دارد که به واسطه تلاش مجموعه مدیریت شهری، شاهد اقدامات و فعالیت‌های خوب در سطح منطقه هستیم.

وی ادامه داد: پروژه‌های توسعه شهری که سال گذشته برای این منطقه تعریف شده بود امروز با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۵ درصد در دست اجراست.

اخ الصنایع با اشاره به وجود ۱۳۰ پارکینگ در سطح منطقه گفت: امسال پیگیر نهضت احداث پارکینگ با ظرفیت ۳هزار خودرو در منطقه هستیم که با حمایت‌های ویژه شورای شهر و شهرداری تهران از ۲۰ مهرماه احداث ۵۰۰ پارکینگ آغاز شده و امیدواریم عملیات اجرایی آنها تا پایان سال به اتمام برسد.

شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به سرانه پایین فضای سبز در سطح منطقه بیان کرد: با بهره‌برداری از باغ عزیز و تملک باغ جعفریان تا پایان امسال ۹ هزار متر به سرانه فضای سبز منطقه افزوده می‌شود، همچنین پیگیر ماده ۹ تملک باغ رعیت چی هم هستیم و امیدواریم این پروژه سال آینده به اتمام برسد.

وی اظهار کرد: تصویب هزار میلیارد تومان برای احداث شاخه شرقی پروژه یادگار امام (ره)، فقط با حمایت‌ها و نگاه ویژه شورای شهر و شهرداری تهران امکان پذیر شد و در تلاشیم بیش از ۵۰ درصد این پروژه تا پایان سال به اتمام برسد.

انتهای پیام/