حضور 20 غرفه دفتر خدمات مسافرتی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی پارس
حضور 20 غرفه دفتر خدمات مسافرتی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی پارس
رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس گفت: در سالن حافظ نمایشگاه بین المللی فارس بیش از ۲۰ دفتر خدمات مسافرتی مربوط به فارس حضور خواهند داشت و حضور دانشگاه ها را نیز در این نمایشگاه ها داریم و حضور حدود ۱۰ ایرلاین در این نمایشگاه نشان از تلاش بخش خصوصی و دولتی برای برگزاری هرچه بهتر سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس است.

به گزارش آرمانشهر فارس، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس در نشست خبری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت:  بیش از ۳۰ درصد ظرفیت های گردشگری استان مربوط به فارس است.

محمود فخری با تاکید بر نقش گردشگری در اشتغال زایی عنوان کرد: توسعه گردشگری در رفع بیکاری بسیار مهم است و تمام ادارات دولتی و بخش خصوصی باید با اداره کل کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس همراه شوند.

او ادامه داد: حمایت از بخش خصوصی و استفاده از نظرات بخش خصوصی برای دنبال کردن یک کار تخصصی در استان ضروری است.

فخری در ادامه با اشاره به ظرفیت مطلوبی که در قالب سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس ایجاد شده، گفت: در سالن حافظ نمایشگاه بین المللی فارس بیش از ۲۰ دفتر خدمات مسافرتی مربوط به فارس حضور خواهند داشت و حضور دانشگاه ها را نیز در این نمایشگاه ها داریم.

او تصریح کرد: حضور حدود ۱۰ ایرلاین در این نمایشگاه نشان از تلاش بخش خصوصی و دولتی برای برگزاری هرچه بهتر سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس است.

  • نویسنده : مریم شمالیان