تکلیف مردم برای پرداخت هزینه پروانه ساختمانی طی ۳ روز مشخص شود
تکلیف مردم برای پرداخت هزینه پروانه ساختمانی طی ۳ روز مشخص شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه هفتم اسفند_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: پاسخ این حضور، خدمت‌رسانی بی‌منت و باسرعت به مردم و است. وی افزود: با همت رئیس سازمان انرژی اتمی قرار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه هفتم اسفند_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: پاسخ این حضور، خدمت‌رسانی بی‌منت و باسرعت به مردم و است.

وی افزود: با همت رئیس سازمان انرژی اتمی قرار شد بخشی از منطقه دارخوین که لشکر رزمندگان اصفهانی در دوران دفاع مقدس آنجا حضور داشتند، آماده‌سازی شود تا علاقه‌مندان، ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای اصفهانی را در سفر راهیان نور از نزدیک مشاهده کنند.

رئیس کمیسیون حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از اینکه سرعت بازآفرینی شهر اصفهان پایین است، تصریح کرد: اصفهان بیش از دو هزار بافت فرسوده دارد و شورای اسلامی شهر ۷۰ درصد تخفیف برای پروانه‌ها صادر کرده است.

وی با بیان اینکه مدیریت استان باید در این زمینه تلاش کند زیرا این وضعیت در شأن شهری که افرادی همچون شهید خرازی‌ زمانی در آن مدیریت می‌کردند، نیست، گفت: اصفهان می‌تواند الگوهای خوبی برای بازآفرینی ارائه دهد اما اقدامات انجام شده، مناسب نیست.

حاج‌رسولی‌ها با اشاره به وضعیت متلاطم اقتصاد تصریح کرد: پول سرگردان در دست مردم است، بخشی از آن به سوی دلار و ارز و بخشی به سمت طلا می‌رود، اگر این پول به سمت مسکن بیاید، اشتغال صورت می‌گیرد، درآمد شهر افزایش می‌یابد و پروژه‌های زیادی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از شهروندانی که پیگیر دریافت پروانه ساختمانی هستند، اظهار کرد: شهرداری آماده خدمت‌رسانی در این زمینه است اما تکلیف مردم برای پرداخت هزینه پروانه باید طی سه روز مشخص شود.