استقبال شهروندان از جشن قرآنی «میهمان شهر» در منطقه ۹ اصفهان
استقبال شهروندان از جشن قرآنی «میهمان شهر» در منطقه ۹ اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان در چهار بخش مسجدمحوری، خانواده‌محوری، توجه به ارزش‌های دینی، مذهبی و ارتقای نشاط شهروندان در سطح منطقه در حال برگزاری است. وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان در منطقه ۹ اصفهان افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان در چهار بخش مسجدمحوری، خانواده‌محوری، توجه به ارزش‌های دینی، مذهبی و ارتقای نشاط شهروندان در سطح منطقه در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان در منطقه ۹ اصفهان افزود: برنامه فرهنگی و اجتماعی در ۴۰ اجرا شامل مناجات‌خوانی و منقبت‌خوانی در رابطه با سیره اخلاقی امام علی (ع)، جشن میهمان شهر، مسابقه کتابخوانی، سفره همدلی ویژه تکریم ایتام و جشن روزه‌اولی‌ها در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان یکی از تأکیدات در برنامه‌ها را فعالیت‌های قرآنی برشمرد و گفت: ماه رمضان بهار قرآن است و در این ماه مبارک در سرای محلات محافل قرآنی شامل جزءخوانی قرآن کریم، مسابقات قرآنی و تفسیر با مشارکت شهروندان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه «میهمان شهر» در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان ادامه داد: جشن میهمان شهر شامل برنامه‌هایی همچون قرائت قاریان نوجوان ممتاز، سرود، طنز رادیویی، تواشیح، نمایش میدانی و مسابقه با استقبال خوب شهروندان منطقه روبه‌رو شده است.

قاضی‌عسگر با تاکید بر استقبال چشمگیر شهروندان از جشن قرآنی میهمان شهر، از دومین اجرای این ویژه‌برنامه در بیست‌ونهم فروردین‌ماه سال جاری خبر داد و افزود: ترویج احسان به والدین، صله‌رحم، ایجاد فضای جشن و شادی به مناسبت ماه رمضان از رویکردهای برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرداری منطقه ۹ در این ماه است.