جنایت اسرائیل در غزه یادآور واقعه کربلاست
جنایت اسرائیل در غزه یادآور واقعه کربلاست

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز با ابراز تاسف از فجایع و اتفاقات رخ داده در غزه گفت: در آغاز این فاجعه انسانی برای شهرداران کشورهای اسلامی نامه نوشته و ضمن اشاره به خوی وحشی گری رژیم صهیونیستی، حس انزجار خود را از این اتفافات ابراز کردم. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار عصر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز با ابراز تاسف از فجایع و اتفاقات رخ داده در غزه گفت: در آغاز این فاجعه انسانی برای شهرداران کشورهای اسلامی نامه نوشته و ضمن اشاره به خوی وحشی گری رژیم صهیونیستی، حس انزجار خود را از این اتفافات ابراز کردم.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار عصر امروز در دیدار با ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران اظهار کرد: این جنایت جنگی صهیونیست‌ها، در حقیقت پایان رژیم جعلی اسرائیل را به دست خود رقم خواهد زد.

هوشیار با اشاره به اظهار همدردی مردم تبریز به عنوان شهر مسلمان و خواهر خوانده غزه نسبت به شهادت مردم غزه افزود: آرزوی قلبی ما، پیروزی برادرانمان در فلسطین و غزه بر دشمن غاصب صهیونیستی است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این دیدار گفت: امیدوارم به زودی در سرتاسر جهان اسلام، فلسطین و ایران و مخصوصاً در تبریز شاهد جشن پیروزی فلسطین بر اسراییل باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی با یاد کردن اسطوره جهان اسلام شهید فتحی شقاقی، افزود: یکی از شاخصه های بین جهاد اسلامی فلسطین و جمهوری اسلامی ایران، این است که این گروه از اول اسرائیل را به رسمیت نشناخته و مثل آموزه های حضرت امام (ره) حرام می دانستند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که با الهام از تعالیم الهی بیان شده است که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، تاکید کرد: به لطف خدا کمتر از ۲۵ سال، اسرائیل از بین می رود و فلسطین و مبانی جهاد اسلامی و خون شهدا به ثمر خواهد نشست و جشن پیروزی فلسطین را در کل جهان اسلام برگزار می کنیم.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران نیز ضمن تشکر از شهرداری تبریز برای دعوت به شب غزه، اظهار کرد: اکنون بار سنگینی به دلیل انقلابی بودن شما بر دوشتان  است و ارتباط شما با امت و جمهوری اسلامی ایران و دغدغه ای که برای فلسطین دارید را می دانم و باخبر هستم.

ناصر ابوشریف ادامه داد: مسأله فلسطین نه فقط یک مسأله دینی و انسانی و اخلاقی، بلکه مسأله امنیت ملی ایران و تمام منطقه است.

ابوشریف با اشاره به اینکه جنگ علیه غزه، یک جنگ جهانی است، تاکید کرد: جنگ غزه یک جنگ محدود نیست و آمریکا چه از لحاظ تجهیزات نظامی و چه از لحاظ سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم صهیونسیتی، از این رژیم غاصب حمایت می کند.

وی یادآوری کرد: بایدن اعلام کرد جنگ بین غزه و رژیم صهیونسیتی جنگ امنیت ملی آمریکا است همانطور که جنگ اکراین نیز جنگ امنیت ملی برای امریکا به حساب می آید. 

ابوشریف با اشاره به اینکه در این ۴۰ روز نوار غزه تحت شدیدترین محاصره دارویی و غذایی است، افزود: با این شرایط رزمندگان مقاومت توانستند زمام امور را در دست بگیرند و این نشان می دهد که رزمندگان مقاومت قبل از طوفان الاقصی، برای آن برنامه ریزی داشتند.

وی تصریح کرد: علاوه بر اینکه کرانه باختری در غزه به ما پیوسته و تاکنون ۲۲۰ شهید داشته و در درگیری با رژیم صهیونسیتی تاکنون۳۰۰۰ نفر بازداشت شده اند، حزب الله لبنان نیز در چارچوب جنگ با رژیم صهیونسیتی جنگ را اعلام کرده است.

ابوشریف گفت: طبق آخرین آماری که به دست ما رسیده است، تاکنون در بیمارستان های فلسطین اشغالی ۱۴۰۰ نفر صهیونیستی یا کشته شده یا زخمی شدند. 

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: خون این کودکان که گرسنه و تشنه شهید می شوند و در آتش می سوزند ما را به یاد عاشورا می اندازد که نفرینش دامن جنایتکاران آمریکایی و اروپایی که از این رژیم حمایت کرده اند و تمام ارزش های انسانی و اخلاقی و آزادی را که ادعا می کردند زیر پا گذاشته اند، خواهد گرفت.