لزوم تعیین تکلیف پارک ملت/ لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری دو برابر سال گذشته است
لزوم تعیین تکلیف پارک ملت/ لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری دو برابر سال گذشته است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش ایمنا، فرهاد میمنت‌آبادی در جلسه تحویل لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری سنندج، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران و کارکنان شهرداری را به صورت ضمن خدمت ضروری خواند و اظهار کرد: مدیران شهرداری هر سه ماه یکبار باید در دوره‌های توجیهی و رفتاری شرکت کنند. وی خاطرنشان کرد: لایحه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش ایمنا، فرهاد میمنت‌آبادی در جلسه تحویل لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری سنندج، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران و کارکنان شهرداری را به صورت ضمن خدمت ضروری خواند و اظهار کرد: مدیران شهرداری هر سه ماه یکبار باید در دوره‌های توجیهی و رفتاری شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری دو برابر سال گذشته است که این مهم هم می‌تواند یک فرصت و هم یک تهدید باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: اگر تأمین این میزان درآمد برای شهرداری حاصل نشود در برنامه‌ریزی مشکل ایجاد خواهد شد اما در صورت تحقق کامل تحول خوبی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه مناطق حاشیه شهر رقم می‌خورد.

وی با تاکید بر اینکه دیده‌شدن مناطق کم‌برخوردار به‌صورت ویژه در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری سنندج قابل تقدیر است، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر سنندج سال گذشته نیز با تمام برنامه‌های شهرداری در مناطق حاشیه موافقت کرد و کمترین مخالفتی نداشت.

میمنت‌آبادی اضافه کرد: با توجه به اینکه در بودجه ۱۴۰۲ نیز مناطق کم برخوردار و حاشیه در اولویت قرار گرفته امیدواریم شاهد تحقق عدالت اجتماعی در این مناطق باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت آغاز پروژه‌های عمرانی در شهر گفت: طی سال گذشته وجود پروژه‌های نیمه‌تمام و نبود طرح‌های مطالعاتی مانع از شروع پروژه‌های جدید در شهر شد، اما در حال حاضر بستر کار فراهم شده است و امیدواریم زودتر شاهد آغاز پروژه‌های عمرانی باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج تصریح کرد: مطالعات و برنامه‌ریزی پروژه‌های عمرانی باید زودتر وارد فاز اجرایی شود.

وی بر ضرورت تعیین تکلیف پارک ملت و فعال‌سازی آن به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم تاکید کرد و افزود: فعال‌سازی پارک ملت از سال‌ها پیش جزو آرزوهای مردم بوده است لذا زمینه استفاده از آن باید فراهم شود.

منبع: ایسنا