جمع‌آوری معتادان متجاهر و افراد بی‌خانمان‌ در شرق پایتخت
جمع‌آوری معتادان متجاهر و افراد بی‌خانمان‌ در شرق پایتخت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه با اشاره به اجرای طرح های ضربتی جمع آوری معتادین متجاهر و افراد بی خانمان سطح منطقه گفت:  این طرح در راستای شناسایی، جذب و انتقال افراد آسیب دیده اجتماعی، همچون […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه با اشاره به اجرای طرح های ضربتی جمع آوری معتادین متجاهر و افراد بی خانمان سطح منطقه گفت:  این طرح در راستای شناسایی، جذب و انتقال افراد آسیب دیده اجتماعی، همچون افراد بی خانمان، معتادین متجاهر و در راه ماندگان توسط مرکز خدمات اجتماعی منطقه با بهره گیری از توان، ظرفیت و امکانات منطقه بصورت شبانه روزی در حال اجرا است.

وی افزود: در اجرای این طرح در هفته گذشته تاکنون تعداد ۱۰۱ نفر از معتادان متجاهر با مشارکت کلانتری محدوده جمع آوری و جهت انجام غربالگری به مرکز بازپروری منتقل شدند. همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در سطح منطقه، به صورت آماده باش خواهند بود تا در صورت مشاهده افراد بی‌خانمان و کارتن خواب، این افراد را به مراکز اسکان موقت و دائمی منتقل کنند. شهروندان نیز برای مشارکت در این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ و اعلام زمان و مکان حضور کارتن خواب‌ها در فعالیت شناسایی و ساماندهی آنها همکاری کنند.

انتهای پیام/