استمرار عملیات عمرانی و بهسازی در معابر محلات ۹ گانه
استمرار عملیات عمرانی و بهسازی در معابر محلات ۹ گانه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمدامین سالاری پور شهردار این منطقه با اشاره به اهمیت عملیات جدول گذاری و هدایت آب های سطحی در سطح منطقه اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و بارندگی و در راستای ارتقاء رضایتمندی شهروندان و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمدامین سالاری پور شهردار این منطقه با اشاره به اهمیت عملیات جدول گذاری و هدایت آب های سطحی در سطح منطقه اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و بارندگی و در راستای ارتقاء رضایتمندی شهروندان و به منظور تسهیل در تردد شهروندان و تأمین امنیت جانی و مالی شهروندان، بهسازی معابر اصلی و فرعی منطقه به طور ویژه در دستور کار معاونت فنی و عمرانی قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۱۶ با تأکید به ارائه تمامی خدمات محله ای که طبق نیازسنجی و اولویت بندی های انجام شده توسط کارشناسان مربوطه اجرا می شود، گفت: عملیات بهسازی معابر، ترمیم و بازسازی پیاده روها و تعویض جداول مستهلک خیابان ها و کوچه هایی که عمر بالایی دارند و همچنین جدول گذاری کوچه های فاقد جدول در دستور کار قرار دارد.

وی جدول گذاری معابر و خیابان ها را به لحاظ تأثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهری و منطقه ای مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: این امر به جهت تسهیل در تردد، ترمیم و رفع نواقص فنی جداول، شیب انهار، مناسب سازی پیاده رو ها و حاشیه خیابان ها و همچنین کوچه های سطح منطقه مورد توجه و تأکید بوده و اجرای آن در دستور کار معاونت فنی و عمرانی قرار گرفته است.

سالاری پور افزود: اجرای تخریب آسفالت و جدول خوابیده به طول ۲۵۰ متر در ناحیه ۵، در محدوده ناحیه ۴ به طول ۱۱۵ متر همچنین اجرای عملیات عمرانی در محور خیابان شهید رجایی جنوب، خیابان مهاجر نیز تکمیل شده است.

شهردار منطقه ۱۶ ادامه داد: در محدوده ناحیه ۳ نیز تخریب کانیو مرکزی، رفع نشست و اجرای مجدد کانیو کتابی و روسی به طول ۱۶۵ متر اجرا گردید و در محدوده خیابان ۲۱ متری بعثت نیز همین عملیات به پایان رسید.

وی در ادامه به اجرای عملیات عمرانی در سطح ناحیه ۲ پرداخت و افزود: عملیات تبدیل نهر به کانیو جانبی و نهر روسی و هدایت آب ماندگی از طریق لوله کاروگیت به طول ۱۴۰ متر در محله نازی آباد و در محدوده کاشی پور نیز به طول ۲۲۰ متر اجرا گردید، همچنین در خیابان شیرمحمدی به طول ۲۸۵ متر همین عملیات تکمیل شده است.

سالاری پور در پایان به عملیات عمرانی در محدوده ناحیه یک اشاره کرد و یادآور شد: برداشتن سنگدال، لایروبی، کف کشی، اصلاح شیب، اجرای تک جدول به طول ۹۷۰ متر در ناحیه یک و در محله جوادیه نیز در حال انجام است که به زودی به اتمام می رسد.

انتهای پیام/