برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز
برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز از برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای جلوگیری و حل معضل ساخت و ساز غیرمجاز جهت اجرا در سال آینده خبر داد. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در دومین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز با قدردانی از تلاش رسانه‌ها در خصوص احصا و بیان مشکلات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز از برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای جلوگیری و حل معضل ساخت و ساز غیرمجاز جهت اجرا در سال آینده خبر داد.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در دومین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز با قدردانی از تلاش رسانه‌ها در خصوص احصا و بیان مشکلات شهری، گفت: به استناد مشکلات بیان شده از سوی رسانه‌ها، تدبیری برای رفع آنها اندیشیده شده و در بودجه سال بعد مدنظر قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امور ارتباطات منطقه موارد مطرح شده توسط رسانه‌ها در جلسات قرار خدمت را مجلد و در اختیار شهردار منطقه قرار می‌دهد، افزود: هر کدام از این مشکلات حل شود، نتیجه آن در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

هوشیار با اشاره به اینکه شهرداری منطقه ۱ بافت برخوردار و کم برخوردار دارد، از لزوم ارائه تدبیر برای احداث های غیرمجاز در منطقه سخن گفت و در عین حال از برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای این موضوع جهت اجرا در سال آینده خبر داد.

شهردار تبریز عملکرد قوی در بحث فرهنگ‌سازی را ضروری دانست و با اشاره به معضلات ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز، سو استفاده برخی افراد خاص از این موضوع را موجب تشدید مشکلات ارزیابی کرد و گفت: فرهنگ سازی در این خصوص و مشارکت مردم می‌تواند در حل این مشکل موثر باشد.

وی فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف از جمله ترافیک را هم ضروری قلمداد کرد و در عین حال از لزوم همکاری دیگر دستگاه‌ها در حل مشکل ترافیک سخن گفت.

وی اظهار کرد: ۶۰ درصد خودروهای شهری تک‌سرنشین هستند و باید با توسعه حمل و نقل مردم را ترغیب به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی کنیم.

شهردار هوشیار ابراز امیدواری کرد که با همراهی رسانه‌ها و مردم، شهرداری بتواند خلأهای موجود را پر کرده و رفع مشکلات شهری را تسریع دهد.