توسعه سرانه ورزشی و بهبود زیرساخت‌های مدیریت بحران محقق می‌شود
توسعه سرانه ورزشی و بهبود زیرساخت‌های مدیریت بحران محقق می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهرداد کیانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز این خبر را اعلام کرد و افزود: با توجه به نیاز شهر کرج در زمینه سالن‌های ورزشی و همچنین استفاده چند منظوره از این سالن‌ها در مواقع ضروری و بحرانی، شهرداری کرج با مطالعه دقیق و برنامه‌ریزی لازم نسبت به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مهرداد کیانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز این خبر را اعلام کرد و افزود: با توجه به نیاز شهر کرج در زمینه سالن‌های ورزشی و همچنین استفاده چند منظوره از این سالن‌ها در مواقع ضروری و بحرانی، شهرداری کرج با مطالعه دقیق و برنامه‌ریزی لازم نسبت به آغاز عملیات عمرانی احداث ۵ سالن ورزشی چند منظوره و مدیریت بحران در مناطق ۵، ۳، ۶، ۷ و ۱۰ اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت این سالن‌های ورزشی در بودجه عمرانی سال جاری مبلغی در حدود ۲۲۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده، عنوان کرد: در حال حاضر عملیات عمرانی آن در دست اقدام است.

شهردار کرج با اشاره به که این سالن‌های ورزشی علاوه بر این که سرانه فضاهای ورزشی شهر را بالا می‌برند در مواقع بحران نیز به عنوان پناهگاه و اقامتگاه قابل استفاده هستند، تأکید کرد: با توجه به این که در زمان‌های بحرانی و اتفاقات غیر مترقبه نیازمند داشتن محلی برای پناهگاه مردمی و همچنین اقامت در شرایط اضطراری هستیم احداث این دست سالن‌های چند منظوره یک نیاز ضروری برای شهر کرج بوده و در نتیجه شهرداری کرج اهتمام لازم را برای تحقق این مهم در نظر داشته است.

کیانی افزود: تلاش ما در شهرداری کرج این است که این سالن‌های ورزشی چند منظوره در این ۵ منطقه را سریعاً تکمیل کرده و به مدار بهره‌برداری برسانیم. برخی از این سالن‌ها پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد داشته و امید می‌رود در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

منتشر شده در تاریخ ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱