ضرورت ارتقای سواد رسانه برای شناسایی اخبار جعلی و شایعات در جامعه
ضرورت ارتقای سواد رسانه برای شناسایی اخبار جعلی و شایعات در جامعه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار این منطقه در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم فاطمیون ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: حفظ نام و یاد شهیدان در تاریخ این کشور یک تکلیف همگانی است و افتخار می کنم امروز در خدمت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار این منطقه در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم فاطمیون ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: حفظ نام و یاد شهیدان در تاریخ این کشور یک تکلیف همگانی است و افتخار می کنم امروز در خدمت خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و میزبان فرزندانی هستیم که پدرشان برای دفاع از حرمین مطهر جانفشانی کردند.

وی افزود: اجر خانواده شهدا را کمتر از خود شهید نمی‌دانیم. شهید محور فداکاری است، اما صبر همسران، پدران و مادران ستودنی است.

شیری با اشاره به مقاومت و پیروزی ملت بزرگ ایران در برابر جنگ های نظامی، فرهنگی واقتصادی استکبار گفت: امروزه دشمن با جنگ ترکیبی پا به میدان گذاشته، که تنها راه مقابله و پیروزی در این جنگ نیز  ارتقای سواد رسانه و افزایش آگاهی است.

شهردار منطقه ۱۵ بر اهمیت سواد رسانه‌ای در برخورد با هجمه‌های دشمنان، تاکید کردگفت: در حوزه سواد رسانه باید اطلاعات خود را ارتقا داده و با شناخت مسیر رسانه، توان تشخیص صحت و سقم اخبار و اخبار جعلی و شایعات را داشته باشیم.

وی به به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره کرد و گفت: ما به قله نزدیک هستیم و به برکت خون شهدا به سلامت از این مسیر نیز عبور می کنم و به قله خواهیم رسید. چرا که پای مکتب امام (ره) ایستاده‌ایم و فرزندان شهدا نیز این نهضت را ادامه داده اند.

سید احمد علوی: شهدای فاطمیون مصداق‌های بارز مقاومت هستند

سید احمد علوی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: ما به خانواده شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم بدهکاریم و بی شک نمی توانیم فداکاری های آنها را جبران کنیم.

وی افزود: شهدای فاطمیون مصداق‌های بارز مقاومت هستند به آنها و خانواده های معظم شان ادای احترام می کنیم که با تاسی از سیدالشهدا و در راه امام(ره) و انقلاب ثابت قدم ماندند و با افتخار از آنها به عنوان شهید فاطمیون یاد می‌شود.

این یادواره همزمان با هفته دفاع مقدس با هدف زنده نگهداشتن فرهنگ شهدا و گرامیداشت رشادت‌ها و دلیری‌های شهدای فاطمیون در دفاع از حرم با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه ۱۵، رئیس بنیاد شهید منطقه، معاون ناحیه مقامت بسیج مالک اشتر، معاونان و شهرداران نواحی و مدیران شهری منطقه و خانواده های معزز شهدای مدافع حرم برگزار شد.

تولد بیادماندنی فرزندان شهدای فاطمیون

در پایان این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل و قدردانی شد همچنین برای  ۳۰ فرزند شهدای مدافع حرم متولد مرداد، شهریور و مهر ماه جشنی شاد و به یادماندی گرفته شدو فرزندان شهدا تصاویر به یاد ماندنی ثبت کردند.

انتهای پیام/