توزیع ۸۲۹ تن آسفالت در سطح منطقه ۶ تبریز طی هفته اخیر
توزیع ۸۲۹ تن آسفالت در سطح منطقه ۶ تبریز طی هفته اخیر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از توزیع بیش از ۸۲۹ تن آسفالت در سطح این منطقه طی هفته اخیر خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای تداوم ساماندهی و رسیدگی به وضعیت معابر اصلی و فرعی غرب و شمال‌غرب تبریز، مسیرهای سطح […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از توزیع بیش از ۸۲۹ تن آسفالت در سطح این منطقه طی هفته اخیر خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای تداوم ساماندهی و رسیدگی به وضعیت معابر اصلی و فرعی غرب و شمال‌غرب تبریز، مسیرهای سطح منطقه، شهرداری منطقه ۶ تبریز در قالب طرح “نگهداشت شهری” به ترتیب اولویت و به صورت شبانه‌روزی اقدام به توزیع آسفالت کرده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ تن آسفالت توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز در سطح حوزه استحفاظی توزیع شده است، افزود: این میزان از آسفالت در مسیر های شهرک امام خمینی (ره) ما بین بلوک های ۱۶۷ و ۱۶۸، مقابل بلوک ۱۲۳ و 168، شنب غازان جنب مسجد منا، آناخاتون کوی صدف و کوی صنعتی رود توزیع شده است.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه به توزیع ۲۹ تن آسفالت توسط کارگاه امانی اشاره کرد و گفت: همچنین این میزان آسفالت نیز در خیابان‌های تلاش، ۳۵ متری، خیابان خطیب، کوی بنی هاشم، آناخاتون، جاده سنتو و ورودی شهرک امام خمینی (ره) بلوک‌های ۳۴ و ۳۵ توزیع شده است.

وی در بخش دیگر سخنان تصریح کرد: عملیات توزیع آسفالت در سطح منطقه از نخستین روز سال جاری به صورت شبانه روزی توزیع شده است و در صورت مساعد بودن آب و هوای تبریز تا پایان سال نیز ادامه خواهد یافت.