پروژه توسعه شبستان مصلی کرج امسال به بهره برداری می رسد
پروژه توسعه شبستان مصلی کرج امسال به بهره برداری می رسد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع  رسانی شورای اسلامی شهر کرج، مجتبی حاجی قاسمی در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر و شهردار کرج از پروژه های در دست اقدام شهرداری من جمله مصلی کرج با تشریح اقدامات انجام‌شده در این پروژه اظهارداشت: پروژه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع  رسانی شورای اسلامی شهر کرج، مجتبی حاجی قاسمی در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر و شهردار کرج از پروژه های در دست اقدام شهرداری من جمله مصلی کرج با تشریح اقدامات انجام‌شده در این پروژه اظهارداشت: پروژه توسعه شبستان مصلای کرج در سنوات قبل آغاز شده و ظرفیت قابل توجهی به این مجموعه فرهنگی و مذهبی خواهد افزود که در دو طبقه زیرزمین و شبستان اصلی توسط شهرداری در حال اجراست.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی و تورم بالای حاکم بر کشور و شرایط مالی شهرداری کرج، اجرای پروژه با تدبیر شورای ششم و با رویکرد بهره برداری سریع پیگیری شد که با این رویکرد تکمیل شبستان در اولویت قرار گرفت و امروز شاهد پیشرفت قابل توجه این بخش هستیم.

حاجی قاسمی تصریح کرد:سقف شبستان که به لحاظ بصری و بهره برداری از اهمیت ویژه ای برخوردار بود با همکاری معاونت مالی و اقتصادی و با تزریق به هنگام منابع مالی اجرا شده است.

دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: امیدواریم تا پایان سال جاری با برنامه ریزی انجام شده بتوانیم شبستان را به سازه کنونی مصلی الحاق کنیم تا برای بهره برداری آماده شود و نمود عینی داشته باشد و در مراحل بعد زیرزمین و سایر اماکن پیرامونی به بهره برداری برسد.

حاجی قاسمی خاطرنشان کرد: امسال ۱۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه پیش بینی شده که تقریبا کل مبلغ هزینه شده است احتمالا در متمم ۵۰ میلیارد تومان دیگر اضافه کنیم تا بتوانیم شبستان را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

به گفته رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج؛ به نظر می رسد با پیشرفتی که شاهد آن هستیم قبل از پایان سال جاری بتوانیم این پروژه را افتتاح کنیم.