تملک اراضی در روددره فرحزاد برای اضافه شدن به فضای بوستان با نظارت شورا
تملک اراضی در روددره فرحزاد برای اضافه شدن به فضای بوستان با نظارت شورا

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، زهرا شمس احسان در دویست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دشمنان شرور ایران بار دیگر فاجعه آفریدند، اظهار کرد: امیدواریم روح مطهر شهیدان میهمان مادر شهیدان باشد. وی با اشاره به ضرورت تعدیل بارگذاری در طرح شمسه فرحزاد، یادآور شد: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، زهرا شمس احسان در دویست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دشمنان شرور ایران بار دیگر فاجعه آفریدند، اظهار کرد: امیدواریم روح مطهر شهیدان میهمان مادر شهیدان باشد.

وی با اشاره به ضرورت تعدیل بارگذاری در طرح شمسه فرحزاد، یادآور شد: برای یکپارچگی و حفظ ساختار طبیعی روددره فرحزاد و تعدیل در نحوه بارگذاری، هر نوع بارگذاری بر اساس شروط مصوبه مربوطه مجاز است.

شمس احسان تأکید کرد: لازم است با دخالت و نظارت مستقیم و مستمر شورا، تملک در این منطقه برای اضافه شدن به فضای بوستان صورت بگیرد. هرگونه اقدام بر اساس مصوبه صرفا پس از ابلاغ اسناد و مدارک و انجام اصلاحات توسط دبیر شورای عالی محقق خواهد شد.

وی با پرداختن به تأکید شهردار بر حفظ منفعت عمومی شهروندان گفت: از شهردار تهران انتظار داریم در بارگذاری طرح شمسه فرحزاد بر اساس مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی اقدام کند و گزارشات لازم در این خصوص به شورا ارائه شود.

انتهای پیام/