تمام محلات اصفهان برای مدیریت شهری به یک اندازه اهمیت دارد / مشکل جاده مرگ رفع شد
تمام محلات اصفهان برای مدیریت شهری به یک اندازه اهمیت دارد / مشکل جاده مرگ رفع شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه شرایط عدالت فضایی اقتضا می‌کند که تمام شهروندان از امکانات و خدمات شهری برخوردار باشند، کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار در شورای اسلامی شهر اصفهان تشکیل شد. وی افزود: کمیسیون مناطق کم‌برخوردار برای تمرکز روی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه شرایط عدالت فضایی اقتضا می‌کند که تمام شهروندان از امکانات و خدمات شهری برخوردار باشند، کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار در شورای اسلامی شهر اصفهان تشکیل شد.

وی افزود: کمیسیون مناطق کم‌برخوردار برای تمرکز روی این‌گونه محلات تشکیل شد که دستور کار آن علاوه بر مسائل مربوط به موضوع آب اصفهان، رسیدگی به مشکلات و رفع مسائل مناطق کم‌برخوردار است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان در جلسات، ملاقات‌ها و کمیته‌های نظارتی، موضوع جاده مرگ حدفاصل خیابان عاشق اصفهانی شرقی (انتهای محدوده خدماتی منطقه ۱۴) تا بزرگراه فرودگاه بود.

وی ادامه داد: با همت مدیریت منطقه ۱۴ و سایر اجزای همکاری مدیریت شهری، این مشکل رفع و ادامه خیابان عاشق اصفهانی شرقی احداث شد.

کلاهدوزان خاطرنشان کرد: تقاطع شهدای ورزشکار که در گذشته از آن به عنوان میدان تاکسیرانی یاد می‌شد نیز به‌عنوان یکی از گره‌های ترافیکی این منطقه محسوب می‌شد که با احداث این تقاطع غیرهمسطح بخش زیادی از این مشکلات رفع شده است.

کلاهدوزان تصریح کرد: تمام مناطق اصفهان برای مدیریت شهری به یک اندازه اهمیت دارد و بر این باور هستیم در نقاطی که فعالیت‌های کمتری انجام شده بود، باید بیشتر کار شود، از این‌رو طی سال جاری برای دومین بار آئین افتتاح پروژه‌ها در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دور دوم افتتاح پروژه‌ها در منطقه ۱۴ گواه توجه مدیریت شهری اصفهان به مناطق کمتربرخوردار و سرعت پیشرفت پروژه‌ها در این منطقه است، اضافه کرد: برای توزیع عادلانه خدمات تلاش می‌کنیم تا شرایط به سمتی پیش رود که نقطه کم‌برخورداری نداشته باشیم، عدالت مکانی در تمام محله‌ها برقرار باشد و شهر زیست‌پذیری داشته باشیم.