تقدیر از گلناز بابائیان به عنوان بانوی کارآفرین برتر
تقدیر از گلناز بابائیان به عنوان بانوی کارآفرین برتر
در اجلاس بانوان کارآفرین هلدینگ فرصت طلایی برتر آریایی از گلناز بابائیان به عنوان بانوی کارآفرین برتر تقدیر شد.

به گزارش آرمانشهر فارس، اجلاس بانوان کارآفرین با رویکرد حمایت از اشتغال بانوان توسط هلدینگ فرصت طلایی برتر آریایی در شهر محمودآباد برگزار شد. به گفته دکتر مهدی تعبدی، دبیر اجرایی اجلاس بانوان کارآفرین و رئیس هیئت مدیره هلدینگ فرصت طلایی برتر آریایی علت برگزاری این اجلاس در این شهر، ظرفیت های خوب در حوزه بانوان کارآفرین بوده است.

یکی از این بانوان کارآفرین که در این اجلاس مورد تقدیر قرار گرفت، خانم گلناز بابائیان بود که تولیدکننده میناکاری روی ظروف مسی با قدمت 5 هزار ساله و عکاس و فیلمبردار با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان(با سابقه 30 ساله) بود.

وی دانشجوی رشته مدیریت اداری دانشگاه چالوس است و دارای مدرک کامپیوتر از دانشگاه هنرهای زیبا در اصفهان در سال 79 در رشته های تایپ،فتوشاپ، پریمیر ولایتروم، گرافیک رنگی و سیاه و سفید است. بابائیان از سال 96 با داشتن علاقه و هنر کافی به تولید ظروف میناکاری در اصفهان مشغول شده و تاکنون در استان مازندران و در کلاردشت مشغول تولید و فروش ظروف میناکاری و کار نقاشی روی ظروف است. از افتخارات کاری و تولیدی وی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی نقش جام زرین بر روی صفحه مسی و تبدیل به میناکاری که در کوره 700 درجه مرحله آخر آن می باشد، کسب لوح سپاس اولین همایش فرهنگ و تمدن کلاردشت از فرماندار کلاردشت در سال 95 به مناسبت رونمایی جام زرین، اخذ مجوز میراث فرهنگی در سال 95 اخذ پروانه تولید هنرهای دستی سال 97،اخذ پروانه تولید ظروف میناکاری میراث فرهنگی کلاردشت در سال 1402 ، اخذ گواهینامه پایان دوره بهره وری اجتماعی و مدیریت با مجوز از وزارت صنعت و معدن و تجارت، اخذ تندیس و لوح تقدیر درخشش و ماندگاری هنر استان ساری سال 1401، حضور در نمایشگاه قائم شهر و فروش که در سایت خبری کلارنا خبری شد، دعوت به سفر روسیه از سوی استانداری ساری جهت شرکت در نمایشگاه و فروش بین المللی صادرات و فروش در کشورهای روسیه، انگلیس، کانادا، ترکیه و عراق، حضور در نمایشگاه استان اصفهان، چالوس، مازندران، کلاردشت و تهران.

گفتنی است در حاشیه برگزاری اجلاس بانوان کارآفرین که توسط هلدینگ فرصت طلایی برتر آریایی در شهر محمودآباد برگزار شد، از خانم بابائیان به عنوان بانوی موفق کارآفرین با جام زرین مدیریت و لوح تقدیر ویژه این اجلاس، تجلیل به عمل آمد. همچنین در این اجلاس، گواهینامه ای با تایید سازمان صنعت و معدن به وی اهدا شد.

 گلناز بابائیان بانوی کارآفرین