مشارکت فعال ۹۱۰۰ دانش آموز دوره متوسطه در طرح شهردار مدرسه منطقه ۸ ثبت شد
مشارکت فعال ۹۱۰۰ دانش آموز دوره متوسطه در طرح شهردار مدرسه منطقه ۸ ثبت شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛در آیین تنفیذ احکام بیست‌وسومین دوره طرح شهردار مدرسه منطقه۸، احکام ۲۴ شهردار اعطا و ۹۱۰۰ دانش آموز دوره متوسطه منطقه۸ در این دوره مشارکت فعال داشتند. بیست و سومین دوره آیین تنفیذ احکام شهرداران مدارس با حضور پژمان معاون […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛در آیین تنفیذ احکام بیست‌وسومین دوره طرح شهردار مدرسه منطقه۸، احکام ۲۴ شهردار اعطا و ۹۱۰۰ دانش آموز دوره متوسطه منطقه۸ در این دوره مشارکت فعال داشتند.

بیست و سومین دوره آیین تنفیذ احکام شهرداران مدارس با حضور پژمان معاون مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، علی نیا معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه۸ و صاحب زمانی معاون پرورش آموزش و پرورش منطقه، در ساختمان معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه با شعار تعهد، مشارکت، مسئولیت پذیری برگزار شد.

براساس گزارش معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه۸، در طرح انتخاب شهرداران مدارس منطقه۸، تعداد ۱۱ مدرسه پسرانه و ۱۳ مدرسه دخترانه دوره متوسطه شرکت کردند.

در این دوره مقرر است شهرداران مدارس با داشتن ۶ معاون، موازی و همسو با مسئولیت‌های معاونت‌های شهری در موضوعات برنامه ریزی، عمران و ترافیک، فرهنگی و ورزشی، همیاری تحصیلی و سلامت، ایمنی و بهداشت با شهرداران ناحیه مربوطه همکاری و مشارکت داشته باشند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی اداره شهروندی شهرداری منطقه۸، شهرداران مدارس و معاون‌های آنان طی  بازدیدهای خود از شعاع ۵۰۰ متری مدارس نیازهای شهری اعم از ترافیکی، حمل و نقل و… را شناسایی و آن ها را به مدیریت شهری منتقل می‌کنند و همچنین این شهرداران می توانند با شناسایی و معرفی دانش‌آموزان کم‌برخودار، همیار این خانواده‌ها باشند.

 همچنین همه شهرداران مدارس به صورت مکتوب، الکترونیک و از طریق سایت شهردار مدرسه با شهرداران نواحی در ارتباط خواهند بود و در سلسله جلساتی که هر ماه در نواحی برگزار می‌شود، شهرداران نسبت به درخواست‌ها بحث و تبادل نظر می‌کنند.

گفتنی است در این طرح تعداد ۱۲ شهردار بدلیل عملکرد خوب در سمت خود ابقا و ۱۲ شهردار دیگر از طریق انتخابات مدرسه‌ای، به مدت یک سال منتخب شدند و شهرداران و معاونین مدارس، احکام خود را دریافت کردند و ویژه برنامه‌ای شاد به مناسب ایام ماه رجب نیز برگزار شد.

انتهای پیام/