تشکیل کارگروه‌های دانشجویی برای کمک به مدیریت شهری منطقه ۵
تشکیل کارگروه‌های دانشجویی برای کمک به مدیریت شهری منطقه ۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، نشست صمیمی «دانشجو و شهر» با دعوت جمعی از تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با حضور احسان شریفی «شهردار منطقه ۵»، صادق گودرزی «مدال آور المپیک و قهرمان کشتی جهان» و تعدادی از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، نشست صمیمی «دانشجو و شهر» با دعوت جمعی از تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با حضور احسان شریفی «شهردار منطقه ۵»، صادق گودرزی «مدال آور المپیک و قهرمان کشتی جهان» و تعدادی از معاونین و مدیران شهری و دانشگاهی و دانشجویان نخبه دانشگاه به مناسبت روز دانشجو در سالن دکتر حبیبی مرکز اسناد و کتابخانه دانشگاه برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این نشست دانشجویان با طرح موضوعاتی در خصوص مسایل ترافیکی، محیط زیست، امور خدمات شهری، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و نحوه مدیریت منابع مالی در شهرداری، سوالات و نقطه نظرات خود را بیان داشتند.

تشکیل کارگروه‌های دانشجویی برای کمک به مدیریت شهری منطقه ۵

احسان شریفی «شهردار منطقه ۵» در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات مدیریت شهری طی دو سال اخیر به تبیین مسائل منطقه ۵ پرداخت و گفت: شما دانشجویان بهترین همراهان مدیریت شهری در این منطقه هستید، چرا که ما میزبان بزرگترین دانشگاه شهر بوده و طبیعتاً نظرات متعدد و متمایز شما در اعتلا و رشد شهرداری موثر است.

وی ادامه داد : دانشجو باید همواره روحیه پرسشگری و مطالبه گری داشته باشد و بر اساس یک دانش و شناخت دقیق از خود و محیط و ظرفیت ها بتواند یک افق بلندمدت برای آینده خود ترسیم کند.

شهردار منطقه ۵ با اشاره به اهمیت امید در برنامه ها گفت: شما یک وظیفه مهم نیز دارید که آن امید و ترویج آن در جامعه است. باید با روحیه امید از سد مشکلات گذشت و این رویکرد اصلی یک حرکت دانشجویی و متعالی است.

احسان شریفی در پاسخ به مطالبات دانشجویان، دستور داد تا کارگروه های دانشجویی برای کمک به مدیریت شهری منطقه ۵ تشکیل شود تا از ایده ها و نوآوری های ایشان در برنامه های شهرداری بهره گیری شود.

در پایان جلسه سه نفر از دانشجویان نخبه دانشگاه به نام های سجاد غفران، نخبه علمی دارنده مدال مسابقات اختراعات سوئیس، محمدرضا قدیانی فعال فرهنگی و مدیریت گروه فرهنگی بشری و مریم حصارکی پژوهشگر حوزه فیزیک پلاسما با اهدای لوح و هدایایی از سوی شهردار منطقه ۵ مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/