کارگاه تربیت رسانه‌ای در خانواده در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد
کارگاه تربیت رسانه‌ای در خانواده در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، کارگاه تربیت رسانه‌ای در خانواده با حضور کارکنان شهرداری تبریز در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد. به گزارش شهریار، کارگاه آموزشی تربیت رسانه‌ای در خانواده با هدف بررسی چالش‌ها و شیوه‌های تربیت فرزند در عصر رسانه و با همکاری مرکز آموزش شهرداری تبریز در سالن همایش‌های فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

کارگاه تربیت رسانه‌ای در خانواده با حضور کارکنان شهرداری تبریز در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد.

به گزارش شهریار، کارگاه آموزشی تربیت رسانه‌ای در خانواده با هدف بررسی چالش‌ها و شیوه‌های تربیت فرزند در عصر رسانه و با همکاری مرکز آموزش شهرداری تبریز در سالن همایش‌های فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار شد.

 

از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه افزایش دانش عمومی آشنایی با مفهوم سواد رسانه‌ای، اهمیت و ضرورت افزایش سواد رسانه‌ای، والدگری رسانه‌ای، تغییرات نسلی، ارتقای مهارت‌های عملی سواد رسانه‌ای در خانواده، نیازهای حیاتی خانواده‌ها و مدیریت مصرف صحیح رسانه‌ای فرزند اشاره کرد.

 

برای کاهش معضلات مربوط به فضای مجازی و کارکردهای رسانه‌ای آن، نیاز است که در سطح خانواده‌ها برای استفاده صحیح از ابزارهای نوین ارتباطی، فرهنگ‌سازی شود و به همین منظور آموزش و داشتن راهکارهایی کاربردی و قابل اجرا در خانواده‌ها بسیار ضروری و مهم است.