آزادسازی بیش از ۲ هکتار از اراضی ناحیه ۸ منطقه ۱۵
آزادسازی بیش از ۲ هکتار از اراضی ناحیه ۸ منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به برخورد قاطع با تغییر کاربری های غیرمجاز در اراضی کشاورزی و اجرای احکام قضائی گفت: به همین منظور ۸ مورد شامل ساختمان، سوله و دیوارکشی در بخش لپه زنک واقع در حریم ناحیه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به برخورد قاطع با تغییر کاربری های غیرمجاز در اراضی کشاورزی و اجرای احکام قضائی گفت: به همین منظور ۸ مورد شامل ساختمان، سوله و دیوارکشی در بخش لپه زنک واقع در حریم ناحیه ۸ که به صورت غیر قانونی تغییرکاربری داده بودند با حکم قضایی تخریب و اراضی آزادسازی شد.

شهردار منطقه ۱۵ افزود: با این اقدام حدود یک هکتار دیگر از اراضی این محدوده آزاد و به شکل قبل بازگردانده شد. همچنین ۲۳ پرونده دیگر نیز که به صورت غیر قانونی تغییرکاربری داده اند در مراحل رسیدگی است که به محض دریافت رای، آزادسازی انجام خواهد شد.

شیری در ادامه گفت: با اجرای ۳ فاز از طرح برخورد با  تغییر کاربری های اراضی کشاورزی بیش از ۲ هکتار از اراضی ناحیه ۸ منطقه ۱۵ طی چهار ماه گذشته آزادسازی شده است.

انتهای پیام/