اکران تصویرسازی «آسفالت ریزون» منطقه ۱۷ از فلاح تا بابلسر
اکران تصویرسازی «آسفالت ریزون» منطقه ۱۷ از فلاح تا بابلسر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، تصویرسازی آسفالت ریزون در منطقه ۱۷ با عنوان ” آسفالت ریزون منطقه ۱۷ از فلاح تا بابلسر” در سطح منطقه ۱۷ اکران شده است. این تصویرسازی که نمادی از حجم اجرای گسترده و بی سابقه آسفالت در سطح […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، تصویرسازی آسفالت ریزون در منطقه ۱۷ با عنوان ” آسفالت ریزون منطقه ۱۷ از فلاح تا بابلسر” در سطح منطقه ۱۷ اکران شده است.

این تصویرسازی که نمادی از حجم اجرای گسترده و بی سابقه آسفالت در سطح منطقه است، توسط هادی زیبایی یکی از همکاران مجموعه روابط عمومی منطقه انجام شده است.

گفتنی است در دوره ششم مدیریت شهری و طی بازه زمانی اسفندماه سال ۱۴۰۰ تا پایان مردادماه ، ۷۴ هزارتن آسفالت در سطح منطقه ۱۷ اجرا شده که متراژ انجام شده این عملیات را می توان به اندازه فاصله فلاح تا شهرستان بابلسر استان مازندران قیاس کرد.

در ادامه خدمت رسانی به شهروندان منطقه، اجرای آسفالت ریزی همچنان به قوت خود در سطح منطقه ادامه دارد و با  تدابیر و پیگیری های شهردار منطقه ۱۷، ان شالله شاهد رکوردزنی اجرای آسفالت و خدمات گوناگون به شهروندان منطقه باشیم.

روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷ نیز درخصوص این تصویرسازی اعلام کرد: روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷ درراستای اطلاع رسانی نوآورانه به شهروندان دارالشهدا، در خصوص خدماتی که در دوره مدیریت جدید شهری و حوزه کارهای عمرانی و آسفالت ریزی انجام شده، با احصاء میزان آسفالت ریزی که طی ۲۱ ماه و تا پایان مردادماه اجرا شده بود، یک تصویرسازی طراحی شد تا این میزان گسترده آسفالت ریزی به صورت هنری به سمع و نظر شهروندان برسد.

بر اساس اعلام روابط عمومی این منطقه و طبق گزارشات، طی مدت ذکر شده بالغ بر ۷۴ هزار تن آسفالت در سطح منطقه اجرا شده بود. بر اساس محاسبات انجام شده این میزان حجم از آسفالت ریزی در متراژی به طول ۱۵۹ کیلومتر اجرا شده است. از آنجا که قصد این بود که این میزان خدمت در قالبی ملموس تر برای شهروندان توضیح داده شود، در محاسبه ها، این متراژ فاصله فلاح تا شهرستان بابلسر  مدنظر قرار گرفت  و تیتر «آسفالت ریزون منطقه ۱۷ از فلاح تا بابلسر» برای آن انتخاب شد.

طبق اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷؛ بنرها طراحی و در سطح منطقه نصب شد و در قالب کار رسانه ای با رویکرد تبلیغاتی، زحماتی که همکاران مان در این دوره ششم مدیریت شهری برای خدمت رسانی به شهروندان منطقه کشیده بودند، اطلاع رسانی شد. روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷ در تلاش است در پروژه های دیگر هم با همین رویکرد خلاقانه گرافیکی و رسانه ای، اطلاع رسانی نوین تر و با کیفیت تری را به شهروندان خود به اشتراک بگذارد. امیدوار هستیم این نوع اطلاع رسانی را مردم منطقه بپسندند و ما هم با کمک همکاران توانمند در حوزه رسانه، گرافیک و تبلیغات در همین راستا با موفقیت بیشتری بتوانیم اطلاع رسانی انجام دهیم.

هادی زیبایی تصویرساز این اثر نیز گفت: تلاش شده در این اثر گرافیگی از این نوع تکنیک تصویر سازی استفاده شود، گرچه مخاطب آن را یک نقاشی می بیند، اما روایت موضوع ومتن، آن را به یک تصویر سازی که همان روایت بصری است رسانده  که در اصل فرق نقاشی و تصویری سازی در همین روایت است.

زیبایی تصریح کرد: این اثر جدای از صفحه آرایی( تایپوگرافی و نوشته) یک تصویر سازی فانتزی است که واقعیت موضوع را با جزئیاتی اغراق شده، شاد و کودکانه به نقش کشیده و تلاش شده که طیف وسیع و سلایق متفاوت را در بر گیرد و فرم آن قبل از فهم موضوع و خواندن جملات در تصویر، برای مخاطب جذاب و سرگرم کننده باشد.

انتهای پیام/