تشکیل دبیرخانه آموزشهای شهروندی منطقه۹
تشکیل دبیرخانه آموزشهای شهروندی منطقه۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: در راستای ارتقای اثربخشی، جلوگیری از موازی کاری و ایجاد هم افزایی در ترویج و فراگیری آموزش‌های شهروندی، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه جهت تعاملات بیشتر در زمینه آموزش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: در راستای ارتقای اثربخشی، جلوگیری از موازی کاری و ایجاد هم افزایی در ترویج و فراگیری آموزش‌های شهروندی، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه جهت تعاملات بیشتر در زمینه آموزش با همکاری معاونت های خدمات شهری و محیط زیست، شهرسازی و معماری و حمل و نقل ترافیک، نسبت به تشکیل دبیرخانه متمرکز اقدام کرد.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم در مدیریت و امور شهری موضوع آموزش‌های شهروندی است. تعدادی از معضلات که در حوزه‌های مختلف شهری از جمله حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست و خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی دیده می شود مربوط به نقصان در آموزش‌های شهروندی است.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: می بایست فرهنگ سازی لازم را در بسیاری از موضوعات شهری در سطح شهر تهران انجام دهیم که در این صورت بسیاری از مشکلات حل شدنی و شاهد شهری زیبا و ایده آل خواهیم بود.

مرتضوی خاطر نشان کرد: در کنار مباحثی نظیر حقوق شهروندی، باید به رفتار و اخلاق شهروندی نیز توجه ویژه شود و این آموزشها لازم است که به صورت متمرکز و از پایه آغاز شود.

این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ یادآور شد: در همین راستا جلسه ای در قالب تشکیل دبیرخانه آموزشهای شهروندی با حضور نمایندگان آتش نشانی، مدیریت بحران، پسماند، محیط زیست و حمل و نقل  ترافیک تشکیل شد و ضمن تشریح موضوعات آموزشی بر لزوم اجرای دقیق آن طبق شیوه نامه تاکید شد.

لازم به ذکر است در این جلسه بر موضوع آموزش به ویژه آموزشهای شهروندی اشاره و بر توجه ویژه بر اجرای هر چه بهتر طرح آموزشی ۱۰ در ۱۰۰ تاکید شد.

انتهای پیام/