نشست تخصصی دوره مهارت‌افزایی فعالان سلامت غرب تهران
نشست تخصصی دوره مهارت‌افزایی فعالان سلامت غرب تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ نشست تخصصی دوره مهارت افزایی فعالان سلامت غرب تهران به میزبانی منطقه ۲۲ در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی(ع) برگزار شد. این نشیت با هدف توانمند سازی نیروی انسانی مستقر در محله به خصوص مسئولان خانه های سلامت به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ نشست تخصصی دوره مهارت افزایی فعالان سلامت غرب تهران به میزبانی منطقه ۲۲ در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی(ع) برگزار شد. این نشیت با هدف توانمند سازی نیروی انسانی مستقر در محله به خصوص مسئولان خانه های سلامت به منظور حفظ و ارتقای سلامت شهروندان و افزایش اثربخشی اقدامات مدیریت شهری در سطح محلات منطقه۲۲ برگزار شد.

در این طرح؛ چهار کارگاه آموزشی و دو نشست تخصصی در قالب پهنه های کاری پیش بینی شده بود تا مدیران و کارشناسان سلامت و مسئولان خانه های سلامت، در هر ناحیه و منطقه نحوه شناسایی معضلات مرتبط با حوزه سلامت را آموزش ببینند.

این کارگاه آموزشی با حضور مدیران، کارشناسان و مسئولین خانه های سلامت پهنه غرب تهران در مجموعه فرهنگی، هنری امام علی(ع) منطقه ۲۲ برگزار شد.
این دوره آموزشی با هدف توانمند سازی و ایجاد مهارت برای شناسایی عوامل موثر بر سلامت در محله ها با مشارکت شهروندان در راستای تحقق شعار محله حامی سلامت در منطقه ۲۲ برگزار شد.

گفتنی است؛ در ششمین نشست از دوره آموزشی توانمندسازی و مهارت افزایی فعالان سلامت ۳ پروژه از هر منطقه ارایه و مورد ارزیابی قرار گرفت و از استاد مدرس دانشگاه تهران با اهدای هدیه و لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/