آزادسازی ۱۵ کیلومتر از رینگ چهارم در محدوده منطقه ۱۵ اصفهان/ پروژه ملی، بودجه ملی می‌خواهد
آزادسازی ۱۵ کیلومتر از رینگ چهارم در محدوده منطقه ۱۵ اصفهان/ پروژه ملی، بودجه ملی می‌خواهد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، احمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در حمل‌ونقل شهری شاهد معضلات بسیاری در شهر هستیم، اظهار کرد: شهروندان با وجود ترافیک و آلودگی هوا با مشکلات بسیاری درگیر هستند و سلامت آن‌ها نیز به خطر افتاده است. وی با اشاره به افزایش جمعیت و مباحث […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

احمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در حمل‌ونقل شهری شاهد معضلات بسیاری در شهر هستیم، اظهار کرد: شهروندان با وجود ترافیک و آلودگی هوا با مشکلات بسیاری درگیر هستند و سلامت آن‌ها نیز به خطر افتاده است.

وی با اشاره به افزایش جمعیت و مباحث ترافیکی در شهر اصفهان افزود: با شرایط موجود، اجرای پروژه رینگ سوم به تنهایی پاسخگو نیست، بنابراین پروژه رینگ چهارم و طرح کمربند شمالی برای کاهش بار ترافیکی از مرکز شهر ارائه شد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پروژه ملی رینگ چهارم نه‌تنها بسیاری از مشکلات ترافیکی داخل شهر را رفع خواهد کرد، بلکه تا ۸۰ کیلومتری اطراف شهر را می‌توان ظرف مدت ۲۰ دقیقه به راحتی طی کرد و وارد شهر شد که این مهم می‌تواند نقش مؤثری در کاهش آلودگی هوا داشته باشد.

آزادسازی ۱۵ کیلومتر از رینگ چهارم در محدوده منطقه ۱۵ اصفهان/پروژه ملی، بودجه ملی می‌خواهد

شریعتی ادامه داد: تاکنون آزادسازی ۱۵ کیلومتر از پروژه رینگ چهارم به‌ویژه در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان که با مشکلات بسیاری مواجه بود و در مسیر این پروژه قرار داشت، انجام شده است.

وی با بیان اینکه حدود پنج هزار میلیارد تومان از بودجه برای پروژه‌های عمرانی اصفهان به جز مترو هزینه شده است، گفت: امیدواریم رینگ چهارم هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری کامل برسد تا از بار ترافیکی این کلان‌شهر و مشکلات ناشی از آن از جمله آلودگی هوا کاسته شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد پیرامون این پروژه در معاونت فنی استانداری این کلان‌شهر در خصوص همکاری شهرداری‌های زیر نظر استانداری با آن خاطرنشان کرد: رینگ چهارم یک پروژه ملی است، بنابراین اجرای کامل آن بودجه ملی نیاز دارد تا به سرانجام برسد.