تخصیص بودجه ویژه خرید ماشین‌آلات به سازمان‌های شهرداری کرج
تخصیص بودجه ویژه خرید ماشین‌آلات به سازمان‌های شهرداری کرج

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، محمدجواد چپردار صبح امروز_ شنبه دوم دی_ در مانور زمستانی ۱۴۰۲ که به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز سومین مانور زمستانی در کلان‌شهر کرج برگزار شد. وی با اشاره به حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرج، افزود: امیدواریم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، محمدجواد چپردار صبح امروز_ شنبه دوم دی_ در مانور زمستانی ۱۴۰۲ که به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز سومین مانور زمستانی در کلان‌شهر کرج برگزار شد.

وی با اشاره به حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرج، افزود: امیدواریم این تجهیزات در شرایط خاص بتواند کمک حال ارائه خدمات به شهروندان باشد.

رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: سیاست ما در شورا و کمیسیون خدمات شهری این است که تا جایی که می‌توانیم تجهیزات و خودروهای مورد نیاز را تأمین کنیم.

چپردار با اشاره به اینکه رونمایی از تجهیزات جدید مدیریت شهری و ماشین‌آلات به زودی انجام خواهد شد، تصریح کرد: تلاش داریم بودجه سال جدید برای تأمین ماشین‌آلات به سازمان‌ها و معاون‌ها تخصیص پیدا کند.

وی اضافه کرد: نیاز است با توجه به وسعت و جمعیت کلان‌شهر کرج و با در نظر گرفتن وظایفی که بر عهده داریم، میزان خدمات‌رسانی را در مجموعه مدیریت شهری ارتقا دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: مطالبات مردمی در حوزه مدیریت شهری زیاد است، در این میان می‌توان گفت در مسئله پاکیزگی و نظافت شهری اقدامات خوبی صورت گرفته است، اما با نقطه ایده‌آل فاصله داریم و امیدواریم زیرساخت‌ها را برای رسیدن به این مهم فراهم کنیم.