تجلیل رئیس مجمع روسای شوراهای اسلامی مراکز استان های کشور از رسول برگی
تجلیل رئیس مجمع روسای شوراهای اسلامی مراکز استان های کشور از رسول برگی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، مهدی چمران، رییس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهر ها و شهرهای مراکز استان های کشور و شورای اسلامی شهر تهران از حجت الاسلام رسول برگی به دلیل برگزاری باشکوه و مدبرانه اجلاس شصت و هشتم مجمع مشورتی تشکر و قدردانی کرد. به گزارش شهریار، در پیام مهندس چمران […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

مهدی چمران، رییس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهر ها و شهرهای مراکز استان های کشور و شورای اسلامی شهر تهران از حجت الاسلام رسول برگی به دلیل برگزاری باشکوه و مدبرانه اجلاس شصت و هشتم مجمع مشورتی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شهریار، در پیام مهندس چمران آمده است:

برگزاری این نشست صمیمی در ترویج همفکری و هم افزایی میان روسای شوراهای اسلامی شهر نقش بی بدیل دارد و تقویت و استحکام نقش و جایگاه این نهاد مردمی را در پی خواهد داشت. میهمان نوازی و برگزاری مدبرانه این نشست از سوی جنابعالی و سایر همکاران نشان از ظرفیت و توانمندی این شهر در پیشبرد اهداف عالیه نظام در سایه منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تحقق پیشرفت، آبادانی و توسعه ایران اسلامی دارد.  

افزودنی است شصت و هشتمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهر ها و شهرهای مراکز استان های کشور ۲۱ و ۲۲ تیرماه به میزبانی کلانشهر تبریز برگزار شد.