تجلیل از خانواده ۴ شهید والامقام دفاع مقدس
تجلیل از خانواده ۴ شهید والامقام دفاع مقدس

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، همزمان با برگزاری کنگره ملی گرامیداشت ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی، از مقام شامخ ۴ خانواده شهید والامقام دفاع مقدس تجلیل شد. به گزارش شهریار، پیرو سلسله دیدارهای مدیرعامل، معاونین، مدیران و فرماندهی پایگاه امام هادی ( ع ) سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با خانواده‌های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

همزمان با برگزاری کنگره ملی گرامیداشت ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی، از مقام شامخ ۴ خانواده شهید والامقام دفاع مقدس تجلیل شد.

به گزارش شهریار، پیرو سلسله دیدارهای مدیرعامل، معاونین، مدیران و فرماندهی پایگاه امام هادی ( ع ) سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با خانواده‌های معزز شهداء و تجلیل از صبر و استقامت این عزیزان، طی دو روز، این برنامه ارزشمند ادامه داشت و از نزدیک با خانواده ۴ شهید والامقام جنگ تحمیلی دیدار و گفتگو شد.

بنابراین گزارش: در بازدیدهای اخیر، معاونین و مدیران سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با خانواده‌های شهداء والامقام ( علیرضا ارشدی، علی بهروز، علیرضا بابایی و علی برزگر ) دیدار کردند.

در این دیدارها ضمن تجلیل از فداکاری و ایثار شهدای عزیز و اینکه پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی را مرهون از جانگذشتگی آن عزیزان می‌دانیم و بر تاسی و پیروی از مرام، و منش و هدف آن بزرگواران و شهیدان راه حق تاکید شد.

همچنین در این دیدارها ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معزز شهداء، از نزدیک ضمن استماع بیانات و دغدغه‌های آن عزیزان موارد و مشکلات موجود احصاء و جهت رفع آنها اقدامات دلازم به عمل آمد.