تجلیل از خانواده شهیدان دارالمومنین تهران «ذوالفقاری و مسیب‌زاده»
تجلیل از خانواده شهیدان دارالمومنین تهران «ذوالفقاری و مسیب‌زاده»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، تکریم و تجلیل از خانواده شهیدان مرتضی مسیب زاده و هادی ذوالفقاری با حضور مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران، علی نصیری رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، قدرت‌الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و امیر یزدی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، تکریم و تجلیل از خانواده شهیدان مرتضی مسیب زاده و هادی ذوالفقاری با حضور مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران، علی نصیری رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، قدرت‌الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و امیر یزدی شهردار منطقه ۱۴ صورت گرفت.

امیر یزدی شهردار دارالمومنین تهران با گرامیداشت یاد شهدای انتظامی و شهدای مدافع حرم گفت: عزت، اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران به واسطه خون شهیدان و ایثارگران و خانواده آن‌ها ست و بدون تردید زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا از کارهای ارزنده است و نباید فراموش شود.

در این مراسم با تاکید بر اینکه آزادی و امنیت امروز مردم و میهن اسلامی از جانفشانی ها و رشادت های شهداست، از خانواده این شهید سرافراز تجلیل و قدردانی شد.

شهید مرتضی مسیب زاده سال ۱۳۶۱ در استان البرز متولد و سال ۱۳۹۵ در حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید هادی ذوالفقاری سال ۱۳۶۷ چشم به جهان گشود و سال ۱۳۹۳ در سامرا به شهادت رسید.

انتهای پیام/