بهسازی ۳۰ ایستگاه اتوبوس در سطح منطقه ۱۵
بهسازی ۳۰ ایستگاه اتوبوس در سطح منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا اسکندری با اشاره به جدیت اجرای طرح تحولی بیست گانه خدمت در شهر در حوزه ترافیک به ویژه در موضوع بهسازی ایستگاه های اتوبوس گفت: به همین سبب، بهسازی بیش از ۳۰ ایستگاه اتوبوس در سطح نواحی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا اسکندری با اشاره به جدیت اجرای طرح تحولی بیست گانه خدمت در شهر در حوزه ترافیک به ویژه در موضوع بهسازی ایستگاه های اتوبوس گفت: به همین سبب، بهسازی بیش از ۳۰ ایستگاه اتوبوس در سطح نواحی هفت گانه انجام شده است.

به گفته وی؛ این عملیات شامل نصب ورق پانچ دیواره و پلی کربنات سقف ایستگاه، تعمیر و مرمت صندلی ها، نصب پل فلزی و رنگ آمیزی ایستگاه است که به طور مستمر انجام می شود.

اسکندری افزود: همچنین در طرح بهسازی ایستگاه های حمل و نقل عمومی و در راستای تسهیل حمل و نقل عمومی، سه سرپناه ایستگاه اتوبوس جدید اترک، کتابخانه و مدرسه در ناحیه شش  نصب شده است.

سرپرست معاونت حمل و  نقل و ترافیک منطقه در پایان گفت: کف پوش ایستگاه های بی آر تی خط ۲و ۸ توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک نوسازی شد.

انتهای پیام/