بهسازی ۱۵ هزار متر مربع از معابر شهری حدفاصل چهارراه شهید بهشتی تا رضانژاد
بهسازی ۱۵ هزار متر مربع از معابر شهری حدفاصل چهارراه شهید بهشتی تا رضانژاد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۳ تبریز از اجرای عملیات بهسازی و مناسب سازی محیط و معابر شهری خیابان امام خمینی(ره) حد فاصل چهارراه شهید بهشتی تا رضانژاد در سطح حوزه این منطقه خبر داد.  به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند با اعلام این خبر گفت: طبق بررسی های انجام گرفته و بازدیدهای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۳ تبریز از اجرای عملیات بهسازی و مناسب سازی محیط و معابر شهری خیابان امام خمینی(ره) حد فاصل چهارراه شهید بهشتی تا رضانژاد در سطح حوزه این منطقه خبر داد.

 به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند با اعلام این خبر گفت: طبق بررسی های انجام گرفته و بازدیدهای مکرر از معابر شهری، معاونت فنی عمرانی منطقه در راستای صیانت از حقوق شهروندان عملیات اجرایی مناسب سازی، بهسازی و زیباسازی محیط شهری و همچنین پیاده روهای سطح حوزه را آغاز کرده است.

وی افزود: در این راستا از ابتدای سال کوی فرهنگ، کوچه میدان قطب، کوچه سیدلر و همچنین کوچه شریعتی در خیابان امام(ره) با سنگ فرش مناسب سازی شده و در تداوم آن تمام معابر و کوچه های منتهی به خیابان امام(ره) حدفاصل چهارراه بهشتی تا خیابان رضانژاد مناسب سازی و بهسازی می شوند.

شهردار منطقه ۳، کفسازی پیاده روها، جدول گذاری جهت هدایت مناسب آبهای سطحی، مناسب سازی معابر برای رفت آمد افراد کم توان و معلولان، نصب مبلمان‌ شهری را از جمله آیتم هایی برشمرد که بر اساس این طرح در حال اجراست.    

پورخردمند در ادامه اضافه کرد: آسفالت ریزی محلات برای تسهیل تردد شهروندان، تعریض معابر برای کاهش ترافیک شهری با انجام دال گذاری بر روی آبروها که علاوه بر تسهیل تردد وسایل نقلیه شهری در امنیت عبور و مرور شهروندان از معابر بسیار تاثیرگذار است، از دیگر فعالیت‌های عمرانی است که در معابر مذکور اجرا می شود.

وی اعتبار پیش بینی شده برای عملیاتی شدن این طرح را ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این طرح در۱۵۰۰۰ مترمربع تا پایان سال جاری اجرا و اتمام خواهد شد.