بهسازی سرای محله شهید اسدی و پلهای عابر پیاده در منطقه ۱۳
بهسازی سرای محله شهید اسدی و پلهای عابر پیاده در منطقه ۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی‌احمدی، شهردار این منطقه از توسعه و آبادانی محلات منطقه به عنوان اولویت فعالیتهای شهری سال جاری نام برد و افزود: عملیات بهسازی و نوسازی سرای محله شهید اسدی در راستای ارتقای زیبایی بصری تقویت روحیه شهروندان، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی‌احمدی، شهردار این منطقه از توسعه و آبادانی محلات منطقه به عنوان اولویت فعالیتهای شهری سال جاری نام برد و افزود: عملیات بهسازی و نوسازی سرای محله شهید اسدی در راستای ارتقای زیبایی بصری تقویت روحیه شهروندان، شادابی و نشاط و رضایت آنان با پیگیریهای معاونت اجتماعی و مدیریت سرای محله و با بهره گیری از ظرفیتهای موجود در سال جاری اجرائی می شود.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به بهسازی پلهای عابر پیاده این محدوده، گفت: در این طرح موضوعی که به همت معاونت خدمات شهری و محیط زیست اجرائی شد، ضمن بازبینی پل های عابر پیاده، این پلها در صورت داشتن معایب و مشکلات فنی رفع عیب و نقص شدند.

وی دبیان کرد: در حال حاضر منطقه ۱۳ دارای ۱۸ پل عابر پیاده است که از این تعداد ۲ عابرگذر دارای پله‌های برقی است که با هدف تامین رفاه و ایمنی شهروندان و زیباسازی محیط شهری، بازسازی و مرمت  این پل ها اجرائی شد. تعمیر و تعویض سقفهای پلی کربنات پلهای عابرپیاده سطح منطقه از جمله اقدامات اداره زیباسازی در این طرح است. همچنین با توجه به ضرورت روشنایی پلهای عابر پیاده در طول شب و افزایش امنیت شهروندان، خاموشی تمام پلها برطرف می شود.

 علی احمدی در ادامه از رنگ آمیزی پلهای سطح منطقه خبر داد و خاطر نشان کرد: به طور مستمر، تمام پلهای منطقه شستشو می شوند.

وی بیان کرد: پیاده روسازی خیابان مرتجایی، عربی تراش و روکش دستی خیابان ثارالله کاهه، مرمت نهر خیابان ثارالله کوچه کاهه و مرمت نهر خیابان ثارالله غربی کوچه حسن زاده از دیگر پروژه های توسعه محله ای منطقه ۱۳ به شمار می روند. 

انتهای پیام/