استارت آپ تخصصی پسماند شهری در کلان شهر مشهد برگزار می شود.
استارت آپ تخصصی پسماند شهری در کلان شهر مشهد برگزار می شود.

پایگاه خبری آرمان شهر : رویداد تخصصی بررسی مسایل شهری با تاکید بر موضوع پسماند شهری در مشهد برگزار می شود. ابولفضل کریمیان مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند در این باره گفت: استارت آپ ها فرصت های جدیدی هستند که با فراهم آوردن فضای ایده پردازی آن ها را به طرح های اجرایی تبدیل می […]

پایگاه خبری آرمان شهر : رویداد تخصصی بررسی مسایل شهری با تاکید بر موضوع پسماند شهری در مشهد برگزار می شود. ابولفضل کریمیان مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند در این باره گفت: استارت آپ ها فرصت های جدیدی هستند که با فراهم آوردن فضای ایده پردازی آن ها را به طرح های اجرایی تبدیل می کنند و سازمان های که می خواهند در عرصه ارایه خدمت حرفی برای گفتن داشته باشند باید از چنین فرصت هایی استفاده کنند. وی همچنین افزود سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد همواره از نوآوری استقبال کرده و با رویکردی آینده نگرانه تلاش دارد با برگزاری چنین رویدادهایی و ایجاد بسترهای لازم در جهت کسب و کارهای نو پا که می توانند به حل مسایل شهری کمک کنند از ظرفیت دانشجویان، اساتید، ایده پردازان و کارآفرینان علاقه مند در سطح شهر بهترین استفاده را ببرد.

🔹استارت آپ تخصصی پسماند شهری مشهد در دو مرحله پیش رویداد و رویداد اصلی و در ۳ محور اصلی آموزش و فرهنگ سازی، فنی و مهندسی و محور اقتصادی پیش بینی شده است.
زمان این برنامه برای پیش رویداد ۲۱ فروردین ماه و رویداد اصلی دهم یازدهم اردیبهشت ماه در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی مهندسی دانشگاه فردوسی خواهد بود.