بهسازی بیش از ۲۱۵۰ مورد از تجهیزات ترافیکی منطقه ۱۵
بهسازی بیش از ۲۱۵۰ مورد از تجهیزات ترافیکی منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا اسکندری معاون  حمل و  نقل و ترافیک منطقه گفت: تجهیزات و تابلوهای ترافیکی معابر محدوده منطقه با هدف ارتقای ایمنی، سلامت، رفاه و تسهیل تردد شهروندان در راستای طرح تحول بیست گانه طی نیمه دوم سال جاری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا اسکندری معاون  حمل و  نقل و ترافیک منطقه گفت: تجهیزات و تابلوهای ترافیکی معابر محدوده منطقه با هدف ارتقای ایمنی، سلامت، رفاه و تسهیل تردد شهروندان در راستای طرح تحول بیست گانه طی نیمه دوم سال جاری بهسازی و نوسازی شد.

به گفته وی؛ به همین سبب بیش از ۲۱۵۰ عدد تجهیزات و تابلوهای ترافیکی در نیمه دوم سال جاری تهیه که بر اساس اولویت و  نیازسنجی های کارشناسی، در سطح منطقه به طور مستمر نصب می شود.

اسکندری افزود: در این طرح تاکنون تابلوهای سرعت گیر، خطرنما، شورون، ورود ممنوع و همچنین تجهیزات ترافیکی استوانه و بشکه ایمنی در معابر شناسایی شده نصب و بهسازی شد.

معاون  حمل و  نقل و ترافیک منطقه در پایان اضافه کرد: در ادامه طرح تحولی خدمت بیستگانه، همچنین ۱۰ کیلومتر خط کشی محوری در بلوار ابوذر و زیرگذر شورا به اجرا درآمد.

انتهای پیام/