بیش از ۴۰ نفر از مددجویان و بهبودیافتگان مددسرای منطقه ۱۲ به رقابت ورزشی پرداختند
بیش از ۴۰ نفر از مددجویان و بهبودیافتگان مددسرای منطقه ۱۲ به رقابت ورزشی پرداختند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با تأکید بر تأثیر ورزش بر کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: شهرداری منطقه ۱۲ با عنایت به اهداف خود در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی با استفاده از برنامه‌ریزی‌های ورزشی، نسبت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با تأکید بر تأثیر ورزش بر کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: شهرداری منطقه ۱۲ با عنایت به اهداف خود در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی با استفاده از برنامه‌ریزی‌های ورزشی، نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی برای افراد مقیم در مراکز خدمات اجتماعی این منطقه اقدام کرد.

ساداتی دراین‌باره توضیح داد: با عنایت به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته برای برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف برای شهروندان، مسابقات ورزشی در مرکز صیانت از بهبودیافته‌های بهاران و مددسرای آقایان برگزار شد.

وی افزود: مسابقات تنیس روی میز و فوتبال‌دستی در مرکز بهاران مؤسسه حامیان اندیشه رشاد با حضور افراد بهبودیافته و به همت اداره امور آسیب‌های اجتماعی به اجرا درآمد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ همچنین بیان کرد: مسابقات دارت و پرتاب توپ در مددسرای آقایان مؤسسه پیام‌آوران همیاری (چترا) با شرکت مددجویان مقیم مددسرا برگزار و به افراد برتر جایزه اهدا شد.

به گفته ساداتی، این رقابت‌ها با حضور ۴۰ نفر از مددجویان مددسرا و به همت اداره امور آسیب‌های اجتماعی و با همکاری اداره ورزش انجام گرفت.

انتهای پیام/