سفیران دوچرخه‌سوار رویداد «من شهردارم» در منطقه ۱۹ رکاب زدند
سفیران دوچرخه‌سوار رویداد «من شهردارم» در منطقه ۱۹ رکاب زدند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، سفیران دوچرخه سوار طرح من شهردارم با رکاب زنی در معابر پر تردد، بازار بزرگ شهید احسانی، بوستان بزرگ ولایت، کوره های آجرپزی و … ضمن اطلاع رسانی و جلب مشارکت مردمی با شهروندان گفتگو و به تشریح نحوه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، سفیران دوچرخه سوار طرح من شهردارم با رکاب زنی در معابر پر تردد، بازار بزرگ شهید احسانی، بوستان بزرگ ولایت، کوره های آجرپزی و … ضمن اطلاع رسانی و جلب مشارکت مردمی با شهروندان گفتگو و به تشریح نحوه مشارکت و ثبت نظرات آنها پرداختند.

در ادامه سفیران دوچرخه سوار طی نشستی با تورج فرهادی شهردار منطقه دیدار کردند که فرهادی دستاوردهای طرح من شهردارم را افزایش حس تعلق شهروندان به شهر و در نهایت مردمی سازی اداره شهر برشمرد.

شهردار منطقه بیان کرد: یکی از بارزترین ویژگی‌های این طرح تشویق شهروندان به تعامل بیشتر در امور شهر و ایجاد ارتباطی فعال و دوسویه است.

به گفته این مسئول افزایش مشارکت شهروندان و اخذ نظرات و پیشنهادات آنها در راستای تحقق بودجه‌ریزی مشارکتی در قالب طرح‌های عمرانی و توسعه محلی انجام می شود و در همین راستا تمامی ظرفیت‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی حضوری و میدانی منطقه برای معرفی طرح به کار گرفته شده است.

انتهای پیام/