عملیات احداث جوی روسی در خیابان «پیروزی و مطهری»
عملیات احداث جوی روسی در خیابان «پیروزی و مطهری»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، غلامرضا رضوانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از اتمام عملیات رفع اختلاف ارتفاع با احداث جوی روسی دوبل بین خیابان پیروزی و مطهری و همچنین جمع‌آوری دال های بتنی انتهای خیابان پیروزی و احداث جوی روسی دوبل در این محدوده توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه خبر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

غلامرضا رضوانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از اتمام عملیات رفع اختلاف ارتفاع با احداث جوی روسی دوبل بین خیابان پیروزی و مطهری و همچنین جمع‌آوری دال های بتنی انتهای خیابان پیروزی و احداث جوی روسی دوبل در این محدوده توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه خبر داد.

رضوانی بابیان اینکه زمان زیادی از عمر این جداول می‌گذرد و همچنین چهره نازیبایی به خود گرفته‌اند، اظهار داشت: در این راستا منطقه اقدام به تعویض جداول فرسوده کرده است.

وی گفت: این طرح باهدف افزایش رفاه حال شهروندان، سهولت دررفت و آمد، زیباسازی، هدایت آب‌های سطحی، رفع اختلاف ارتفاع، همچنین رفع گرفتگی جوی سرپوشیده و جلوگیری از تجمع موش و زباله انجام‌شده است.

این مسئول عنوان کرد: جدول‌گذاری معابر و خیابان‌ها به لحاظ نقش و تأثیرگذاری بر چهره شهر بسیار حائز اهمیت است و توجه به این امر از برنامه‌ها و اولویت‌های شهرداری است.

رضوانی در پایان افزود: هدف از اجرای طرح‌های عمرانی ارائه خدمات باکیفیت بهتر به شهروندان و تأمین رفاه حال آن‌ها است و امیدواریم با اعتبارات بیشتر خدمات مضاعفی را در این خصوص به شهروندان ارائه نماییم.

منتشر شده در تاریخ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱