شورای سلامت فصلی منطقه ۱۱ در ناحیه ۳ برگزار شد
شورای سلامت فصلی منطقه ۱۱ در ناحیه ۳ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار این منطقه با بیان اینکه ارتقای سلامت شهروندان رابطه مستقیم با سطح رفاه و آسایش آنها دارد، گفت: شورای سلامت فصلی منطقه با رویکرد بررسی کمک به بهبود رفاه شهروندان برای ارتقای سلامت و بهداشت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار این منطقه با بیان اینکه ارتقای سلامت شهروندان رابطه مستقیم با سطح رفاه و آسایش آنها دارد، گفت: شورای سلامت فصلی منطقه با رویکرد بررسی کمک به بهبود رفاه شهروندان برای ارتقای سلامت و بهداشت عمومی آنان تشکیل شد.

موسوی با تأکید بر اینکه کمک به بهداشت فردی و عمومی شهروندان از موضوعات مهم مدیریت شهری در حوزه فرهنگی و اجتماعی است، افزود: مشارکت‌گرفتن از کمک‌های خیرین، گروه‌های جهادی و… از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند کمک شایانی به ارتقای سلامت شهروندان کند؛ ازاین‌رو جلب این مشارکت‌ها در دستور کار حوزه سلامت مدیریت شهری منطقه قرار دارد.

نشست شورای سلامت با حضور شهردار ناحیه ۳، رئیس اداره سلامت منطقه ۱۱، مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه ۳، کارشناسان سلامت، مدیران محلات، رؤسای مراکز درمانی، مدیران مدارس، معاون کلانتری، نمایندگان سازمان‌های آتشنشانی، هلال‌احمر، مسؤولان دوام و ایمنی و نمایندگان دیگر ادارات برگزار شد.

حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه دراین‌باره گفت: در ابتدای این نشست ضمن بررسی مصوبات شورای سلامت فصل پاییز، نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای همکار و جمعی از متولیان امور سلامت به بیان مسائل و مشکلات برای تبیین موضوع جلسه «ارتقای سلامت شهروندان» پرداختند.

در این نشست، رضوی، شهردار ناحیه ۳ بیان کرد: حفظ ایمنی و امنیت شهروندان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های شهرداری است؛ بنابراین عوامل اجرایی باید تلاش دوچندانی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان به کار بندند.

رئیس اداره سلامت منطقه نیز با تأکید بر اهمیت تشکیل شورای سلامت در نواحی برای هم‌فکری‌های تخصصی‌تر در مسائل سلامت‌محور گفت: به منظور توجه خاص به مسائل سلامت‌محور در محلات با مشارکت‌گرفتن از گروه‌های خیرین، جهادی، نهادهای مرتبط با این حوزه و… خدماتی در قالب مصوبه ارائه می‌شود و اداره سلامت برای انجام هرچه بهتر و کامل‌تر مصوبات طرح‌شده همه تلاش خود را خواهد کرد.

در این نشست مقررشد به منظور ارتقای ایمنی و امنیت شهروندان تعاملات کاری گسترده در این حوزه با کلانتری‌ها و ایستگاه‌های آتش‌نشانی انجام شود.

انتهای پیام/