بهبود مشکلات ترافیک محله سعادت آباد
بهبود مشکلات ترافیک محله سعادت آباد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه گفت: خیابان مجد به لحاظ دسترسی به خیابان های سعادت آباد و سرو شرقی و وجود مراکز اداری، فرهنگی با حجم تردد مواجه بود که نارضایتی ساکنین این محله […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه گفت: خیابان مجد به لحاظ دسترسی به خیابان های سعادت آباد و سرو شرقی و وجود مراکز اداری، فرهنگی با حجم تردد مواجه بود که نارضایتی ساکنین این محله را موجب شده بود.

وی عدم تناسب مقیاس کاربریها با شبکه معابر را از دیگر عوامل ایجاد ترافیک در این خیابان برشمرد و افزود: بر همین راستا در تداوم برنامه های منطقه در شناسایی و رفع گره های ترافیکی در معابر اصلی و محلی، عملیات اصلاح هندسی و مناسب سازی خیابان اجرا شد.

وی ادامه داد: فرایند اصلاح هندسی خیابان مجد در راستای مطالبات شهروندان و برای روان سازی ترافیک به صورت احداث رفیوژ وسط در چهار نقطه حادثه خیز خیابان مجد حد فاصل بوستان شقایق و سرو شرقی انجام شد.

کریمی  اجرای ۲۱۰ متر طول رفیوژ را از دیگر اقدامات اجرایی برشمرد و گفت: پس از انجام عملیات خشکه چینی و اجرای رفیوژ وسط و نیز نصب علائم ترافیکی انجام شد.

انتهای پیام/