برگزاری همایش تجلیل از رانندگان برتر حمل و نقل عمومی تاکسیرانی و اتوبوسرانی منطقه ۵
برگزاری همایش تجلیل از رانندگان برتر حمل و نقل عمومی تاکسیرانی و اتوبوسرانی منطقه ۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، همایش تجلیل از رانندگان برتر حمل و نقل عمومی تاکسیرانی و اتوبوسرانی در پارک آموزش ترافیک این منطقه برگزار شد. رضا جوان معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۵ در این مراسم اظهار کرد: اعمال قوانین برای کنترل […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، همایش تجلیل از رانندگان برتر حمل و نقل عمومی تاکسیرانی و اتوبوسرانی در پارک آموزش ترافیک این منطقه برگزار شد.

رضا جوان معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۵ در این مراسم اظهار کرد: اعمال قوانین برای کنترل سرعت، استفاده از کمربند و کلاه ایمنی، جلوگیری از ادامه رانندگی همراه با خستگی و خواب آلودگی و طراحی صحیح راه ها سبب کاهش احتمال تصادفات می شود.

وی گفت: هدف از برگزاری این همایش ها را که در هر فصل برگزار خواهد شد، اهتمام ویژه به زحمات و تلاشهای این قشر زحمتکش و سختکوش در سیستم حمل و نقل عمومی عنوان کرد.

 در این همایش، همکاران سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پلیس راهور مناطق ۵ و ۲، رؤسای تاکسیرانی و اتوبوسرانی و جمعی از رانندگان پرتلاش حمل و نقل عمومی در مجموعه پارک آموزش ترافیک حضور داشتند.

در خاتمه پلیس راهور منطقه ۵ به مناسبت گرامیداشت یاد قربانیان حوادث ترافیکی، ضمن ارائه توضیحات ترافیکی به رانندگان، این قشر رابه عنوان قشرآسیب پذیر حوادث رانندگی اعلام کرده و از رانندگان برتر خدمت رسان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/